Beantwoord

Verlengen

• 30 december 2019
  • 4 reacties
  • 645 Bekeken

Hoi,

Ik kreeg een mail in me mailbox dat ik mag overstappen. Ik heb nu Unlimeted internet en bellen en aangezien we meerdere abonnementen in huis hebben, krijg ik nu 12,50 euro korting. Nu mag ik dus overstappen en krijgen ik extra korting tijdens de go go go deals. Ja me abonnement is lager dan ik had, maar ik krijg nog maar 5 euro korting, waardoor ik Netto meer ga betalen. Dus wat moet ik nu doen? Alles laten zoals het nu is? overstappen andere provider? of zie ik het fout en is die 5 euro korting eigenlijk meer?

icon

Beste antwoord door CrisTien 31 december 2019, 01:12

Beste @Jereon Otten  @Waqqas Was niet helemaal zeker van zijn antwoord dus hij heeft het  verwijderd. 

Wacht even op een reactie van de moderators, ze kunnen met je meekijken en precies vertellen hoe het zit met jouw kortingen als je zou gaan verlengen. 

Ze proberen binnen de 24/48 uur te reageren. Het kan nu iets langer duren door oud en nieuw.

Je kan ook even bellen met de klantenservice tel- 0624001200, of langs een shop gaan.

De GO GO GO Deals zijn wegens succes verlengd! Nog 6 dagen

Groetjes en fijne veilige jaarwisseling.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

NVM 

NVM 

Wat betekend NVM?

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Jereon Otten  @Waqqas Was niet helemaal zeker van zijn antwoord dus hij heeft het  verwijderd. 

Wacht even op een reactie van de moderators, ze kunnen met je meekijken en precies vertellen hoe het zit met jouw kortingen als je zou gaan verlengen. 

Ze proberen binnen de 24/48 uur te reageren. Het kan nu iets langer duren door oud en nieuw.

Je kan ook even bellen met de klantenservice tel- 0624001200, of langs een shop gaan.

De GO GO GO Deals zijn wegens succes verlengd! Nog 6 dagen

Groetjes en fijne veilige jaarwisseling.

Reputatie 7
Badge +18

NVM 

Wat betekend NVM?

Nevermind...

Reageer