Beantwoord

Verlengen abonnement sim only

Mijn man en ik hebben beide een Sim Only abonnement. Vraag 1 kan ik hem toevoegen in de T mobile app? Vraag 2 zojuist mijn abonnement verlengt maar de 2,50 korting ivm met meerdere abonnementen is niet verrekend.
icon

Beste antwoord door storm91 25 mei 2018, 09:46

Hey AkaKumo, welkom op deze roze forum! :)

Je kan iemand toevoegen aan de app, dit kan rechtsonder via "meer" (met drie streepjes). Klik vervolgens op "switchen van gebruiker" De rest spreekt wel voor zich denk ik zo.

De 2,50 korting zal een moderator naar moeten kijken, daar kan ik helaas verder weinig aan doen.

Laat je wel weten als het is gelukt? 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hey AkaKumo, welkom op deze roze forum! :)

Je kan iemand toevoegen aan de app, dit kan rechtsonder via "meer" (met drie streepjes). Klik vervolgens op "switchen van gebruiker" De rest spreekt wel voor zich denk ik zo.

De 2,50 korting zal een moderator naar moeten kijken, daar kan ik helaas verder weinig aan doen.

Laat je wel weten als het is gelukt? 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hoi AkaKumo,

Zo te zien ben je al goed opgevangen door onze Klantexpert! 😃

Wat betreft de tweede vraag: Zijn jullie wel aangemeld voor Alles Onder 1 Dak om aanspraak te maken op Mobiel Voordeel? Als dit niet actief gebeurt, wordt de korting ook niet automatisch toegepast.

Als het nog niet lukt, dan heb ik even jouw akkoord nodig om in de gegevens te duiken. Laat dus even weten of je eruit bent gekomen!

Reageer