Beantwoord

Verlenging van abonnement

• 28 juli 2020
  • 3 reacties
  • 429 Bekeken

Ik heb per ongeluk aangegeven dat er meer abonnementen op mijn adres zijn maar dat klopt niet

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 juli 2020, 12:37

Hallo @Franksam 

Dat is geen probleem.

Het is enkel een indicatie om je prijzen met of zonder klantvoordeel te laten zien. Er zitten verded geen gevolgen aan behalve dat je de prijzen met klantvoordeel zag en nu dus de prijs zonder klantvoordeel betaald.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Franksam 

Dat is geen probleem.

Het is enkel een indicatie om je prijzen met of zonder klantvoordeel te laten zien. Er zitten verded geen gevolgen aan behalve dat je de prijzen met klantvoordeel zag en nu dus de prijs zonder klantvoordeel betaald.

Beste T-Mobile,

Gisteren was ik mijn abonnement aan het verlengen.
De nieuwe abonnementsperiode is 2 jaar, Unlimited gb + onbeperkt bellen. Er is ook een abonnement op mijn vriend en internet op hetzelfde adres. De dame in de winkel zei dat het 51 e per maand zou kosten. vandaag log ik in op de applicatie en bekijk mijn nieuwe contract, er is een vaste maandelijkse kost van 61e per maand. Ziet eruit alsof de klantvoordelen voor andere diensten op dit adres niet zijn geaccepteerd. Wat moet ik nu doen?

Met vriendelijke groet

Het klantvoordeel aanzetten in de app zodat je toegevoegd word, dan even geduld hebben zodat het verwerkt word en dan krijg je de korting vanzelf te zien.

Neem aan dat je voor Thuis ook de snelste variant hebt gekozen, dan betaal je voor mobiel 25 euro + toestel kosten en voor thuis ook 25 euro per maand.

Reageer