Beantwoord

verschil in prijs telefonisch afgrsproken en op de mail

  • 21 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 668 Bekeken

Goedenavond, 

 

Ik heb gisteren telefonisch me tel abonnement verlengd en internet voor thuis afgesloten. Wij hadden telefonisch 25 euro afgesproken voor de huisaansluitng afgesproken maar op de email staat 35. Word dit later nog rechtgetrokken?

 

Mvg

Can

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 oktober 2020, 19:54

Hallo @canaraci 

Nadat beide abonnementen actief zijn moet je ze beide even allebei aanmelden voor klantvoordeel in hun T-Mobile accounts en dan krijg je de voordelen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @canaraci 

Nadat beide abonnementen actief zijn moet je ze beide even allebei aanmelden voor klantvoordeel in hun T-Mobile accounts en dan krijg je de voordelen.

Reageer