Beantwoord

Verwerking klantvoordeel

• 10 januari 2019
  • 2 reacties
  • 1668 Bekeken

Afgelopen zaterdag klantvoordeel bij t-mobile thuis aangevraagd. Ik heb via de mail een bevestiging gekregen dat dit wordt verwerkt. Hoe lang gaat het nog duren voordat het verwerkt is?
Ik wil namelijk een mobiel abonnement toevoegen. Zou fijn zijn als dit op korte termijn geregeld kan zijn en ik gebruik kan maken van de korting en extra data.
icon

Beste antwoord door Brian 11 januari 2019, 16:12

Hi @kijkomhoogsammie, top dat je je aan hebt gemeld voor Klantvoordeel! Normaal gesproken wordt de aanmelding binnen 24 uur verwerkt maar er lijkt deze week in sommige gevallen wat mis te gaan. Ik heb jouw aanmelding doorgestuurd naar onze Backoffice om deze handmatig een zetje te geven. Excuses voor de vertraging!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @kijkomhoogsammie, top dat je je aan hebt gemeld voor Klantvoordeel! Normaal gesproken wordt de aanmelding binnen 24 uur verwerkt maar er lijkt deze week in sommige gevallen wat mis te gaan. Ik heb jouw aanmelding doorgestuurd naar onze Backoffice om deze handmatig een zetje te geven. Excuses voor de vertraging!
Hoi @Brian,

Dank voor je reactie!
Zojuist nog even gekeken en helaas nog geen verandering. Ik hoop dat het snel is opgelost.

Reageer