Vraag

Voordelen bij klantvoordeel?

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 5 reacties
Op 10 juli jl. heb ik contact gehad met uw klantenservice aangezien het geadverteerde "voordeel" na het wisselen van mobielvoordeel naar klantenvoordeel uit bleef. Helaas is er na telefonische toezeggingen nog niets veranderd.

FOX sports eredivisie stond nog geactiveerd, dit moest ik zelf uitzetten (direct gedaan) maar in de maanden juli en augustus heb ik hier gewoon nog voor betaald. Dit was eerder gratis i.c.m. mobielvoordeel.

Mijn internet snelheid is nog steeds niet verhoogt na telefonische toezegging. Mijn snelheid zou kosteloos van 20mbps naar 50mbps gaan en door klantvoordeel uitkomen op 100mbps.

Het bovenstaande valt te lezen in mijn My T-Mobile Thuis omgeving. Vervolgens krijg ik een pagina met de tekst:

Ziet er allemaal hoopvol uit, maar:

Nu kan ik echter alleen maar kiezen om mijn abonnement te verhogen met maar liefst €11,-!

Niets geen kosteloze verhoging!

Ik ben al jaren tevreden T-Mobile klant (mobiel en thuis) maar van valse beloftes ben ik niet gediend, ik verwacht dan ook een passende oplossing.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hallo @thum,

Helaas is er geen 20Mbit glasvezel meer beschikbaar. wil je dus gebruikmaken van het voordeel dan zou je dus eerst moeten upgraden van 20 naar 50 (met dus de verhoging) en kan je gratis van 50 naar 100Mbit.
De gratis upgrade geld dus voor 50Mbit naar 100Mbit. 100Mbit voor de prijs van 20Mbit zou natuurlijk iedereen willen maar is wel een beetje onrealistisch in mijn ogen.
Reputatie 2
Hallo @Hidden.nld

Vreemd dat de gratis upgrade alleen vanaf 50 mbps geldt, dit staat namelijk nergens.
Of iets nog beschikbaar is of niet, wanneer ik inlog op My T-mobile thuis staat er toch echt:

Niets wijst erop dat het voor mijn abonnement niet mogelijk is.

Wat er staat is: je krijgt 50 mbps (één stap hoger) voor de prijs van 20 mbps, ik ga ook niet uit van een extra verhoging naar 100 mbps maar dit zijn de woorden van de medewerker van de klantenservice.

Een kosteloze verhoging van 20 mbps naar 50 mbps is dus wat ik verwacht.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi @thum, goed dat je dit aankaart. Het antwoord van @Hidden.nld klopt, máár ik kan me voorstellen dat de melding in My T-Mobile Thuis voor verwarring zorgt. Sorry hiervoor! Ik zoek graag voor je uit waarom dit zo op de site staat. En natuurlijk voorzie ik jou graag van het beste advies rondom Klantvoordeel. Wil je mij hiervoor een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge
Cheyenne schreef:

Hoi @thum, goed dat je dit aankaart. Het antwoord van @Hidden.nld klopt, máár ik kan me voorstellen dat de melding in My T-Mobile Thuis voor verwarring zorgt. Sorry hiervoor! Ik zoek graag voor je uit waarom dit zo op de site staat. En natuurlijk voorzie ik jou graag van het beste advies rondom Klantvoordeel. Wil je mij hiervoor een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Alvast bedankt!

Dat staat er al 3 maanden en er zou al 2 maanden geleden 'naar gekeken worden' en er is nog steeds niks aangepast. Er is gewoon geen speld tussen te krijgen: nergens staat dat het niet mogelijk zou moeten zijn (niet in de FAQ, niet in de voorwaarden en niet in de Klantvoordeel omgeving). Enige reden die wordt gegeven dat het niet mogelijk is is omdat er dan geen mogelijkheid meer overblijft om na beëindigen van Klantvoordeel weer een stap omlaag te gaan in snelheid. Laat dat nou net precies de enige voorwaarde zijn die gesteld wordt aan 20Mb gebruikers om van de mogelijkheid voor extra snelheid gebruik te maken: je recht om een stap terug omlaag te gaan vervalt (zie FAQ). Ga je hiermee akkoord dan krijg je blijkbaar nog steeds geen extra snelheid voor de huidige prijs 'omdat je dan niet meer omlaag kan' 😂.
Die is mooi 😄
Reputatie 3
Badge +2
Hey apis4 & thum,

Zoals Hidden.nld al aangeeft, bieden we geen 20Mbps snelheid meer aan op glasvezel. Dit is ook de reden dat jullie hier geen Klantvoordeel op kunnen activeren. Vanwege de veranderende prijzen op het gebied van netwerken en internet, konden we niet meer jouw 20 Mbps pakket aanbieden aan nieuwe klanten. Het mooie aan het nieuwe klantvoordeel is, dat je niet per se alle voordelen hoeft in te zetten. Je kunt er dus voor kiezen om het in te zetten naar het nieuwe prijsplan en dan 100 Mbps voor de prijs van 50 Mbps te ontvangen, maar het hoeft niet! Als je liever het 20 Mbps pakket met het oude prijsplan behoudt, dan mag dat ook. Het klantvoordeel op je mobiel kun je uiteraard wel inzetten, los van je keuze.

Ik ben het wel met jullie eens dat de melding binnen My T-Mobile Thuis nogal voor verwarring zorgt. Hier wordt dan ook werk van gemaakt!
Reputatie 2
Badge
"Hier wordt dan ook werk van gemaakt!" zei men twee maanden terug 😜
Welk nieuw prijsplan? 50/50 is nog precies dezelfde prijs als toen 20/20 ook nog beschikbaar was en de hogere snelheden zijn goedkoper geworden, terwijl het klinkt als 'de prijzen/kosten zijn hoger geworden dus bieden we 20/20 niet meer aan'.
Maar bij elk antwoord komt standaard hetzelfde onzin antwoord naar voren dus dit zal ook het laatste zijn wat ik er over kwijt wil. Als je enkel mobiel en vast internet hebt heb je bijv. al niets aan die overige voordelen waar men verder alleen op kan wijzen.
Next stop: exit en 1000/1000 voor de prijs van 50/50 😄
Reputatie 2
Badge
apis4 schreef:

klinkt als 'de prijzen/kosten zijn hoger geworden dus bieden we 20/20 niet meer aan'.

Toevoeging: terwijl in het andere topic '20/20' niet meer werd aangeboden vanwege de groeiende vraag naar hogere snelheden. De enige prijswijziging zit in de verplichte afdrage voor Fox Sports en daarmee duurdere tv abo en verandering van 200/200 in 500/500 of 750/750.

Uiteindelijk bestaat 20/20 natuurlijk wel nog gewoon aangezien er nog legio klanten zijn die het hebben (en er maandelijks een factuur voor krijgen) en de eerstvolgende hogere aangeboden snelheid 50/50 is. De reden die in het (/een van de andere) topic is gegeven is dat men klanten tegen zichzelf wil beschermen. Blijkbaar vindt men de klant wel mentaal capabel om een contract te laten tekenen maar iets simpels als kiezen voor 50/50 Klantvoordeel en daarbij de mogelijkheid om terug te gaan naar 20/20 verliezen als je Klantvoordeel beëindigt (en dan wel €9 meer betaald) moet je voor beschermd worden 😏.

✌
Reputatie 3
Badge +2
Hey @apis4,

Met het nieuwe Klantvoordeel willen we graag een extra korting geven aan klanten die mobiel met T-Mobile Thuis combineren. Met dit extraatje willen we zoveel mogelijk klanten blij maken met een extra voordeel. Zo ook met de TV-voucher die je nu flexibel kunt inzetten op ieder gewenst TV-pakket.

Dat je de snelheidsupgrade niet kunt doen van je 20 Mbps abonnement vind ik dan ook oprecht jammer voor je en alle andere klanten die nog gebruik maken van een 20-abonnement. Gelukkig kun je wel gebruik maken van alle andere voordelen van je Klantvoordeel. 🙂

Reageer