Beantwoord

vraag klantvoordeel.

• 3 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 852 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • is een legendarische user
  • 536 reacties
Hallo,

Ik ben klant geworden op 28 september en mijn eerste factuur voor de periode van 28 september tot 27 oktober is €55 inclusief aansluitkosten.
De volgende periode is dan van 27 oktober tot 26 november.

Mijn vraag is mijn T-mobile thuis is actief op 1 november al is de installatie datum nog niet bekend dus dan heb ik klantvoordeel.
Betekent dat dat ik weer €30 betaal ipv €25? Vind ik wel jammer dat ik dan weer €5 teveel betaal dus hoe zit het precies?
icon

Beste antwoord door Evy 4 oktober 2019, 16:34

Hi @Waqqas !

Allereerst welkom bij T-Mobile en tof dat je zo actief bent op onze community dat zien we graag! Ik help je graag om alles duidelijk te maken voor je.😀

Je betaalt de vaste maandkosten van je abonnement altijd vooraf. Als je jouw abonnement wijzigt, dan zie je dat niet direct op je factuur. De wijziging zie je pas terug op de eerstvolgende factuur. Je abonnement wordt dan opnieuw berekend. Dus nog even geduld! op je volgende factuur wordt de korting met terugwerkende kracht aangegeven.

Laat je het even weten of je zo voldoende informatie hebt gehad en of het op je volgende factuur staat natuurlijk! Mocht je er nog niet helemaal uit zijn ben ik er om je verder te helpen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hi @Waqqas !

Allereerst welkom bij T-Mobile en tof dat je zo actief bent op onze community dat zien we graag! Ik help je graag om alles duidelijk te maken voor je.😀

Je betaalt de vaste maandkosten van je abonnement altijd vooraf. Als je jouw abonnement wijzigt, dan zie je dat niet direct op je factuur. De wijziging zie je pas terug op de eerstvolgende factuur. Je abonnement wordt dan opnieuw berekend. Dus nog even geduld! op je volgende factuur wordt de korting met terugwerkende kracht aangegeven.

Laat je het even weten of je zo voldoende informatie hebt gehad en of het op je volgende factuur staat natuurlijk! Mocht je er nog niet helemaal uit zijn ben ik er om je verder te helpen.
Reputatie 5
Badge +4
Top! Ik heb ondertussen ook contact gehad via Facebook en het werd mij uitgelegd.

Bedankt voor het antwoord!

Reageer