Beantwoord

vraag over klantvoordeel

• 29 november 2019
  • 17 reacties
  • 725 Bekeken

Reputatie 2

hallo,

ik ben een nieuwe klant van T-Mobile en heb mijn thuis alles in een aangemeld op

14 oktober en alles is geïnstalleerd op 14 november …….ik heb nu ook een sim only besteld

en die gaat pas in op 17 december omdat ik overstap van kpn….ik zou graag weten welk klantvoordeel

ik straks krijg als ik dat aanmeld want in de tijd van aanmelden en nu is er nog al het een en ander veranderd….ps. mijn sim only is een abbo van 1gb.

mvg,  Mathijs

icon

Beste antwoord door CrisTien 29 november 2019, 13:41

Beste @Mathijs44 Welkom de community van T-mobile.

Je krijgt het klantvoordeel wat in je contract staat, en waar je voor getekend heb.

Vergeet niet in je account het klantvoordeel te activeren. 
Lees Hier alles over klantvoord

Met vriendelijke groet en een fijn weekend!

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Je krijgt het klantvoordeel wat in je contract staat, en waar je voor getekend heb.

Reputatie 2

@Mathijs44 Volgens mij kan je T-mobile thuis klantvoordeel al activeren.

ik heb mij nu aangemeld voor klantvoordeel maar met mijn mobiel zal ik toch

even moeten wachten tot hij actief is neem ik aan

Reputatie 2

hier de resultaten van mijn speedtest, ik ben er dus heel blij mee.daarbij wil ik nog opmerken dat de overstap met nummerbehoud vlekkeloos is verlopen.ik zag er eigenlijk een beetje tegenop want dit is de eerstekeer dat ik overstap maar ben superblij dat ik het gedaan heb.

groetjes en fijne feestdagen….Mathijs

Reputatie 6
Badge +4

@Mathijs44 dat klopt zoals je het verteld. Mobiel wordt niet geupgrade, enkel korting.

Je kan kijken of je naar een unlimited abonnement kunt switchen. Deze kost namelijk ook onder de streep 25 euro met onbeperkt bellen en MB's. Dan heb je Thuis 1Gbit internet en mobiel unlimited voor 50 euro. Ben je goedkoper uit. 

Reputatie 6
Badge +4

Klink goed. @Mathijs44 alvast heel veel plezier met je nieuwe producten. Zeker die 1Gbit is wel lekker.

Trouwens toen ik mijn snelheid verhoogde was dit een uur later actief. Grote kans dat het sneller als een week is. Je krijgt een SMS als het actief is. 

Reputatie 2

bedankt voor je uitleg, nog even wachten tot mijn sim only actief is.

groetjes en een prettig weekend

Mathijs

Reputatie 7
Badge +20

Reputatie 2

ga het proberen, bedankt

Reputatie 7
Badge +15

@Mathijs44  klopt klantvoordeel heb je pas recht op zodra alle 2 je abbonementen actief zijn.

Reputatie 2

@Mathijs44  klopt klantvoordeel heb je pas recht op zodra alle 2 je abbonementen actief zijn.

oke nog even wachten dus...bedankt zover

Mvg, Mathijs

Reputatie 2

vandaag is mijn mobiel aangesloten en kan ik mijn klantvoordeel activeren, in mijn internet thuis heb

verschillende mogelijkheden om mijn internet te upgraden en een daarvan de optie 1000 mbits, ik vraag mij nu af hoe dat kan want ik ben overgestapt van kpn en daar is de hoogst mogelijke snelheid 500 mbits 

ik ben nu een beetje huiverig om dit te activeren en om terug gezet te worden naar 100 mbits wat ik niet prettig zou vinden…..glas waar ik op zit is van reggyfiber dus van kpn.

als iemand anders hier ervaring mee heeft dan graag jullie reacties.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mathijs44 

Op het glasvezel netwerk van KPN is 200 en 500 mb tijdelijk niet mogelijk vanwege hoge prijzen. 1 Gbps is alleen beschikbaar op het eigen glasvezel netwerk van T-mobile.

Je geeft aan een sim only met 1 GB te hebben dus met klantvoordeel zijn jou opties €25 voor 50 mb of €30 voor 100 mb, deze opties zie je onder abbonementen > internet en daarnaast op wijzigen klikken. Je ziet nu de opties.

€25 voor 100 mb is van toepassing met een unlimited sim only.

Reputatie 2

Hallo @Mathijs44 

Op het glasvezel netwerk van KPN is 200 en 500 mb tijdelijk niet mogelijk vanwege hoge prijzen. 1 Gbps is alleen beschikbaar op het eigen glasvezel netwerk van T-mobile.

Je geeft aan een sim only met 1 GB te hebben dus met klantvoordeel zijn jou opties €25 voor 50 mb of €30 voor 100 mb, deze opties zie je onder abbonementen > internet en daarnaast op wijzigen klikken. Je ziet nu de opties.

Bij je sim only natuurlijk extra 2 GB.

€25 voor 100 mb is van toepassing met een unlimited sim only.

dat is allemaal duidelijk maar waarom bieden ze dan die optie van 1000 mbits aan en ook als ik naar de postcodecheck ga word ook nog steeds de optie 1000mbits aangegeven

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mathijs44 

Als de postcode check van de website dat aangeeft dan zou het beschikbaar kunnen zijn mits je ook je sim only upgrade naar unlimited

Reputatie 6
Badge +4

@Mathijs44  Als je op het ODF netwerk zit, van T-Mobile dan kun je tot 1Gbit bestellen. Je komt van het KPN WBA netwerk. Dit is tot 542Mbit. 

T-Mobile heeft eigen apparatuur in gebruik in de wijkkast. Vandaar het snelheidsverschil. Maar werkt goed hoor 1 Gbit 😁

Reputatie 2

over het upgraden van mijn sim only word geen melding gedaan, bij mijn mobiel heb ik inmiddels 2 gb extra plus € 2,50 korting gekregen en nu heb ik de mogelijkheid mijn internet te upgraden, ik heb nu dus 200 mbits voor € 38,00 en kan upgraden naar 1000 mbits voor €40,00 en krijg dan € 5,00 korting dus betaal dan onder de streep maar € 35,00….zo word het dus op mijn site aangegeven..

Reputatie 2

ik heb zojuist mijn internet geüpgraded naar 1000 mbits en dat ging probleemloos nu nog een weekje wachten tot het actief is. mijn mobiel laat ik maar zoals het is, voor mijn gebruik is dat meer als voldoende….ik kom nu dus op een totaal van €46,00… €11,00 voor mobiel en €35,00 voor internet.

nu nog even wachten of alles goed werkt en dan is T-Mobile weer een heel tevreden klant rijker.

als alles werkt laat ik dat natuurlijk wel even weten.

groetjes   Mathijs

Reageer