Beantwoord

Waar is sneller internet van Klantvoordeel zichtbaar?

• 6 juni 2019
  • 3 reacties
  • 772 Bekeken

Hallo,
Hoe en wanneer kan ik zien of we sneller internet hebben door het klantvoordeel. We hebben nu glasvezel abonnement internet 100Mbits en volgens het klantvoordeel na activatie (vandaag gedaan). Word dat 200Mbits, hoe lang duurt dat voordat het geactiveerd is.
Mvg, Willem64
icon

Beste antwoord door TAVL 6 juni 2019, 14:05

Goedemiddag @willem64,

Welkom Thuis! In je Mijn Omgeving kun je - na goedkeuring van klantvoordeel - de voordelen toepassen. Bij Mobiel gaat dit automatisch, maar bij Thuis is het nodig om dit zelf toe te kennen in de Mijn Omgeving van Thuis. Je kunt dan de snelheid kiezen en de tv pakketten kiezen. Het daadwerkelijk activeren is meestal binnen een paar uur gereed, maar kan soms circa een dag duren.

Nog even en je kunt met 200Mbit surfen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @willem64,

Welkom Thuis! In je Mijn Omgeving kun je - na goedkeuring van klantvoordeel - de voordelen toepassen. Bij Mobiel gaat dit automatisch, maar bij Thuis is het nodig om dit zelf toe te kennen in de Mijn Omgeving van Thuis. Je kunt dan de snelheid kiezen en de tv pakketten kiezen. Het daadwerkelijk activeren is meestal binnen een paar uur gereed, maar kan soms circa een dag duren.

Nog even en je kunt met 200Mbit surfen.
Dank je voor de snelle reactie, je kunt dit namelijk niet lezen op de site van T-Mobile. Ben benieuwd naar het resultaat.
Reputatie 7
Badge +5
Graag gedaan. Laat zeker weten of dit gelukt is. 🙂

Reageer