Beantwoord

Waarom heb ik geen klantvoordeel?

• 27 februari 2020
  • 4 reacties
  • 779 Bekeken

De afgelopen weken heb ik 4 keer contact gehad met de klantenservice van t-mobile omdat het niet lukte om klantvoordeel te krijgen. Iedere keer zeggen de medewerkers wat anders en beloven ze aan het eind van het gesprek dat het klantvoordeel 'aan' staat. Wanneer ik later op website kijk zie ik dat dit niet het geval is. Nu krijg ik het factuur van deze maand en zie ik ook dat het voordeel er niet afgehaald is. Bij het ena laatste telefoongesprek is mij 30,- euro korting beloofd voor alle moeite die ik erin heb gestoken. Er werd beloof dat deze kosten van de volgende factuur afgehaald zouden worden. Bij het laatste telefoongesprek werd verteld dat ik deze korting pas krijg bij de eindafrekening van het abonnement. ZOO verwarrend allemaal, ben er uren mee bezig en alle medewerkers vertellen wat anders!!

icon

Beste antwoord door Evy 27 februari 2020, 15:56

Hi @Annelot24-10 

Dit kijk ik met alle liefde voor je na! :smile: Kun je in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik de gegevens binnen heb ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Staat het klantvoordeel nu aan? Hiervoor dienen 2 abonnementen van T-mobile actief te zijn op jouw adres en te werken je kan de abonnementen in hun eigen T-mobile accounts onder het kopje klantvoordeel aanmelden. Via deze link kan je je abonnement en ook aanmelden :

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Indien het nog niet is gelukt waar gaat het dan precies mis?

Ja! Dat is al 3x gecontroleerd door je collega’s. Je moet niet aan mij vragen waar het mis gaat… dat is mijn vraag aan jullie en ik wil graag dat het snel opgelost wordt

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben een klant :)

Ik kan helaas weinig voor je doen dan informatie geven maar mobiele abonnementen zullen uiteraard meteen werken en voor een thuis abonnement is het wachten totdat de diensten geleverd worden en in je T-Mobile thuis account dient dan ook te staan actief sinds... . Als er bijvoorbeeld nog staat bestelling onderweg of bestelling in behandeling dan is dat te regelen door T-mobile.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Annelot24-10 

Dit kijk ik met alle liefde voor je na! :smile: Kun je in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik de gegevens binnen heb ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Reageer