Beantwoord

Wanneer klantvoordeel storing opgelost

  • 13 juli 2019
  • 1 reactie
  • 628 Bekeken

Ik heb 2 t-mobile abonnementen en 1 daarvan ontvangt wel €2,50 korting en bij de andere niet omdat er eens storing is bij jullie. Kunnen jullie aangeven wanneer deze storing is opgelost? De korting die ik op mijn eerste factuur niet heb ontvangen hoe wordt dat opgelost?

Hoor het graag van u
icon

Beste antwoord door CrisTien 13 juli 2019, 12:21

Goedemiddag @Remcootje 2 Welkom in de community van T-Mobile.
Wat vervelend dat het bij jou nog steeds niet is opgelost.

Er zijn helaas wat klanten die last hebben van de storing met het klantvoordeel.
Je kan er op rekenen dat T-mobile dit voor al de klanten netjes zal oplossen.

In dit topic Blijf je op de hoogte en kan je zonodig een reactie achterlaten en vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben lezen wij het daar graag!
Groetjes en fijn weekend.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Remcootje 2 Welkom in de community van T-Mobile.
Wat vervelend dat het bij jou nog steeds niet is opgelost.

Er zijn helaas wat klanten die last hebben van de storing met het klantvoordeel.
Je kan er op rekenen dat T-mobile dit voor al de klanten netjes zal oplossen.

In dit topic Blijf je op de hoogte en kan je zonodig een reactie achterlaten en vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben lezen wij het daar graag!
Groetjes en fijn weekend.