Website TMobile thuis werkt niet naar behoren

  • 14 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 840 Bekeken

Ik probeer inmiddels al 2 weken om mijn klantvoordeel te activeren op de site van T mobile thuis.
Helaas blijft de klantvoordeel pagina steeds opnieuw laden.
Heb hier al contact over gehad met klantenservice en deze constateerde hetzelfde.
Echter nu 2 weken later is er nog steeds niets veranderd vind dit wel heel erg vervelend en langdurig!
Is dit bekend en wanner wordt dit eindelijk opgelost?

Frans Vos

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
Als je wat meer hier leest dan lees je dat het bekent is, pas vanaf ergens Mei hoor, dus is net aan de gang.🙄

https://community.t-mobile.nl/klantvoordeel-497/info-problemen-met-klantvoordeel-312178
Ja dat had ik ook al gelezen maar kon me niet voorstellen dat zo'n probleem zo snel zou worden opgelost!
Mijn hemel zou me kapotschamen als bedrijf.
Erger nog dat die medewerkers van klantenservice doen alsof het net aan de gang is.
Reputatie 7
Badge +20
@Frans Vos

Ik zie dat Doornekamp33 je al de goede kant op heeft gewezen en dat je het topic gevonden hebt.

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.