Vraag

Wegvallen aansluitkosten aanvraag mobiel unlimited als je al Thuis Premium hebt

• 8 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 361 Bekeken

Ik ben al klant bij T-mobile met een Thuis Premium internet abonnement (1 Gbit glasvezel).

Ik wil nu een unlimited sim only voor mijn mobiel bestellen, maar zie tot mijn verbazing dat ik 25 euro activeringskosten moet betalen (als ‘nieuwe’ klant).
Aangezien ik al klant ben: kunnen deze kosten komen te vervallen, want ik vind het nogal vreemd dat ik voor de combinatie Thuis & Mobiel als klant zijnde extra kosten krijg. 

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Die kosten zijn niet om je als klant aan te maken, maar volgens mij o.a. om je simkaart aan te maken en te versturen.

Die kosten zijn niet om je als klant aan te maken, maar volgens mij o.a. om je simkaart aan te maken en te versturen.

Alsnog vreemd vind ik. Als je al klant bent, vind ik het niet gek als die kosten niet doorberekend worden. Je neemt nog een extra ‘dienst’ af. 
Maar zie dat je via mobiel.nl deze afsluitkosten niet hebt. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @robinter79 

Als je mobiel en thuis samen had besteld had je ook gewoon activatie kosten betaald.

Het blijft een aparte abonnement voor je mobiel naast je thuis abonnement waar je net als andere aanbieders activatie kosten betaald.

Natuurlijk zullen er wel eens acties zijn waar je geen activatie kosten betaald en ook bij externe dealers kon je een kijkje nemen, bij mobiel.nl krijg je de activatie kosten achteraf terug.

Reputatie 4
Badge +5

Dan betaalt mobiel.nl jouw een bedrag terug van hun verkoopprovisie. Stimuleert wel om via hen af te sluiten en bij X verkochte abonnementen krijgen ze weer een bonus of zo van t-mobile. Dat is marktwerking, ook in retail.

Reageer