Beantwoord

Welk voordeel bij verlenging van contract?

• 25 juni 2019
  • 3 reacties
  • 706 Bekeken

Beste,

Welk voordele bestaat er als ik klant blijf bij Tmobile? Ik mag verlengen, maar als ik kijk naar de sim only prijs van mij als klant, en als niet klant zit daar geen verschil. Enig idee hoe dit in elkaar zit, en zou dan tevens ook mijn vraag kunnen worden beantwoord of er via mail of chat een persoonlijk aanbod zou kunnen plaatsvinden, want via het belsysteem is lastig en vaak moeilijk te verstaan.

Alvast bedankt en een fijne dag.
icon

Beste antwoord door CrisTien 25 juni 2019, 18:56

@GlennTmob Wij worden beloond met het beste mobile #netwerk van Nederland 😊
Ik mag ook verlengen en heb al de providers zo’n beetje gehad. Overal was er wel iets.
Ik blijf waar ik ben, een goed netwerk en overal bereik vind ik erg belangrijk.

Noem mij één provider waar ze bestaande klanten bij verlenging meer voordeel geven dan nieuwe klanten?
Er is wel voordeel te halen met klantvoordeel.
Heb je nog meer vragen dan lees ik het graag!

Fijne avond.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @GlennTmob welkom in de community. Fijn dat je er over denkt om te verlengen.

Al de aanbiedingen zijn voor iedereen gelijk. Nieuwe klanten betalen geen aansluitkosten dat is dan weer wel een voordeel.
De GO GO GO Deals zijn wegens succes verlengd! Nog 6 dagen Je kan er dus nu nog gebruik van maken.
Zijn er meer bewoners op jouw adres met een TM abonnement krijgen jullie nog eens €2,50 extra korting
Groetjes!
Dus voor een bestaande klant zijn er niet echt voordelen? Best raar, je zou toch zeggen dat je als bestaande klant word beloond?
Reputatie 7
Badge +20
@GlennTmob Wij worden beloond met het beste mobile #netwerk van Nederland 😊
Ik mag ook verlengen en heb al de providers zo’n beetje gehad. Overal was er wel iets.
Ik blijf waar ik ben, een goed netwerk en overal bereik vind ik erg belangrijk.

Noem mij één provider waar ze bestaande klanten bij verlenging meer voordeel geven dan nieuwe klanten?
Er is wel voordeel te halen met klantvoordeel.
Heb je nog meer vragen dan lees ik het graag!

Fijne avond.

Reageer