Beantwoord

Zakelijk abonnement toevoegen aan adres

• 10 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 1238 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb een vraag. Mijn man heeft een zakelijk abonnement en woont op het zelfde adres xxxxxxxxxxx. Hij kan nergens klantenvoordeel vinden en aangeven dat wij €2,50 korting kunnen krijgen. Hoe moet hij dat instellen opgeven? Zijn nr eindigt op 0395
kunnen jullie mij dat uitleggen of die 2 50 ook voor zakelijke klanten geldt.
icon

Beste antwoord door David 11 oktober 2018, 10:08

Hi Diederik,

T-Mobile Klantvoordeel geldt bij zakelijke abonnementen alleen voor de zakelijke variant van Go. Om met dit abonnement een aanmelding van T-Mobile Klantvoordeel te accepteren moet deze persoon wel de Beheerder van het account zijn, voor het mogelijk is om aan te sluiten bij een adres voor Klantvoordeel.

Bij andere prijsplannen, zowel particulier als zakelijk, is het ook mogelijk om over te stappen naar het nieuwste prijsplan. Het is ook hierbij van belang dat de persoon zelf de Beheerder van My T-Mobile en de aansluiting is. Kan hij dat ook allemaal eens controleren?

Ik hoor graag van je of het duidelijk is!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Diederik,

Het is niet de bedoeling om je prive gegevens op het forum te plaatsen, dit is voor iedereen te zien.
Ik heb de gegevens even voor je weg gehaald.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Diederik,

T-Mobile Klantvoordeel geldt bij zakelijke abonnementen alleen voor de zakelijke variant van Go. Om met dit abonnement een aanmelding van T-Mobile Klantvoordeel te accepteren moet deze persoon wel de Beheerder van het account zijn, voor het mogelijk is om aan te sluiten bij een adres voor Klantvoordeel.

Bij andere prijsplannen, zowel particulier als zakelijk, is het ook mogelijk om over te stappen naar het nieuwste prijsplan. Het is ook hierbij van belang dat de persoon zelf de Beheerder van My T-Mobile en de aansluiting is. Kan hij dat ook allemaal eens controleren?

Ik hoor graag van je of het duidelijk is!
Reputatie 7
Badge +20
Thanks Hidden.nld, voor het verwijderen van de persoonlijke gegevens!

Reageer