Beantwoord

Zenderpakket bij alles onder 1 dak - korting Klantvoordeel

Heel tevreden waren wij met T-Mobile thuis.
In de winkel een compliment gemaakt dat jullie de bestaande klanten ook meenamen in acties. Verkoper gaf aan dat de 7.50 korting op zenderpakketen los zou staan van de actie die wijnal hadden van gratis fox. Helaas...niets is minder waar. Ik heb leuk 2 zenderpakketen erbij gedaan, want zo stond ook vermeld, had ik nog een voucher van 7.50 staan. Nu komt de factuur en betaal ik ineens toch voor Fox, die ik voorheen gratis kreeg omdat wij alles bij t mobile hebben.

Wij hebben al jaren met zijn 2e een mobiel abonnement, daar is 2 jaar geleden een 3e abbo. bijgekomen en vorig jaar hebben wij tv. Internet en telefonie genomen.

Toch jammer dat de info over klant voordeel toch niet zo'n voordeel heeft. Acties bij concurrenten zijn nu toch intressant....maarja net alle abonnementen weer verlengd dus gedwongen nog min 2 jaar te blijven.

Hoop dat mijn compliment in de winkel ooit nog waarheid wordt en jullie daadwerkelijk mooie interessante aanbieden geven ...ook aan jullie bestaande klanten.

Mvg sandra
icon

Beste antwoord door Brian 16 juli 2018, 16:57

Hi Sandra, ik geef je graag meer uitleg over het Klantvoordeel met TV! In de oude situatie ontving je € 7,50 korting per maand op Fox Sports. Met Klantvoordeel ontvang je ook elke maand € 7,50 maar kan je helemaal zelf bepalen hoe je deze korting gebruikt! Op het moment dat je over gaat naar Klantvoordeel kan je de € 7,50 korting zelf inzetten. Als je deze ergens anders voor wil gebruiken en geen Fox Sports meer wilt dan kan je Fox Sports uitzetten. Dit kan je allemaal makkelijk zelf regelen via My T-Mobile Thuis. Zo te horen staat in jouw geval Fox Sports nog aan. Stuur mij even je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer via een privébericht, dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hi Sandra, ik geef je graag meer uitleg over het Klantvoordeel met TV! In de oude situatie ontving je € 7,50 korting per maand op Fox Sports. Met Klantvoordeel ontvang je ook elke maand € 7,50 maar kan je helemaal zelf bepalen hoe je deze korting gebruikt! Op het moment dat je over gaat naar Klantvoordeel kan je de € 7,50 korting zelf inzetten. Als je deze ergens anders voor wil gebruiken en geen Fox Sports meer wilt dan kan je Fox Sports uitzetten. Dit kan je allemaal makkelijk zelf regelen via My T-Mobile Thuis. Zo te horen staat in jouw geval Fox Sports nog aan. Stuur mij even je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer via een privébericht, dan kijk ik graag met je mee!

Reageer