Beantwoord

0900 blokkade

• 20 februari 2017
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

Ik heb ineens een 0900 blokkade en krijg deze niet verwijderd.
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 februari 2017, 13:53

Hoi Mono-poly,

Kan het misschien zijn dat je een betalingsachterstand hebt?

Dit kan je controleren door te kijken op je My T-Mobile Facturen pagina. Als daar nog een factuur open staat dan kan je deze direct op deze pagina betalen.

Heb je geen betalingsachterstanden dan moet je even wachten op een T-Mobile moderator, die kan je dan verder helpen. Ik kan niet bij je gegevens om dit te controleren. Heb even geduld, dit kan 24 uur duren maar soms zijn ze er al veel sneller om je te helpen.

Fijne dag!

* lees dat je geen achterstand hebt, dan zal je toch even moeten wachten.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Mono-poly,

Kan het misschien zijn dat je een betalingsachterstand hebt?
Dit kan je controleren door te kijken op je My T-Mobile Facturen pagina. Als daar nog een factuur open staat dan kan je deze direct op deze pagina betalen.

Heb je geen betalingsachterstanden dan moet je even wachten op een T-Mobile moderator, die kan je dan verder helpen. Ik kan niet bij je gegevens om dit te controleren. Heb even geduld, dit kan 24 uur duren maar soms zijn ze er al veel sneller om je te helpen.

Fijne dag!

* lees dat je geen achterstand hebt, dan zal je toch even moeten wachten.
Ik heb geen achterstand 🙂
Gelukkig maar :)
Je hebt ook via je My T-Mobile instellingen gekeken of daar je blokkades op toestaan staat?

En ja, anders toch even wachten 😳
Had niks staan daar
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mono-poly,

Wat een leuke forum naam heb je! Helemaal fan van het spel? 😉

Terug naar jouw vraag! Begrijpelijk dat je wilt weten waarom je geen 0900-nummers kunt bellen. Ik zie in het systeem dat jouw factuur van 09/01 nog openstaat. Als een factuur te lang open blijft staan, krijg je hierover uiteraard bericht en zetten wij een blokkade op jouw nummer voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad hierover met mijn collega. Via deze pagina kun je jouw openstaande factuur betalen.

Laat je even weten als het betalen gelukt is? Dan verwijder ik de blokkade voor je!

Reageer