Beantwoord

0900 niet toegestaan

• 5 mei 2017
  • 4 reacties
  • 448 Bekeken

Ik probeer connexxion te bellen en hun nummer begint met 0900. Als ik dat nummer bel, krijg ik te horen dat dat nummer niet is toegestaan
icon

Beste antwoord door Hajar 7 mei 2017, 11:25

Hi Kalan,

Je hebt momenteel een betalingsregeling en dus heb je nu een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Je hebt daarom dus geen bereik. Wat Eric zegt klopt ook. Vanuit het buitenland is het niet mogelijk om te bellen naar 0900 nummers.

Zodra je betalingsregeling is voldaan heb je weer bereik in het buitenland. Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het mij weten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goedemiddag Kalan,

Heb je het bellen naar 0900 misschien in My T-Mobile geblokkeerd staan ?
In My T-Mobile vind je dit onder 'Gegevens en instellingen' en dan 'blokkades'.
Nee, alles staat op toestaan. Daarnaast ben ik nu momenteel in Oostenrijk, maar er staat dat ik "geen service" heb. Hoe kan dit?
Reputatie 3
Badge +2
Als je in het buitenland bent dan kan je inderdaad geen 0900 nummers in Nederland bellen.
Zie hier.
Let op! Het is vanuit het buitenland niet mogelijk om naar een 0900-nummer in Nederland te bellen. In de meeste gevallen heeft een bedrijf hiervoor een alternatief nummer beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kalan,

Je hebt momenteel een betalingsregeling en dus heb je nu een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Je hebt daarom dus geen bereik. Wat Eric zegt klopt ook. Vanuit het buitenland is het niet mogelijk om te bellen naar 0900 nummers.

Zodra je betalingsregeling is voldaan heb je weer bereik in het buitenland. Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het mij weten.

Reageer