Beantwoord

0900 nummers geblokkeerd

• 9 februari 2017
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Ik heb een betalingsregeling getroffen en kom deze ook na. Nu kan ik geen 0900 nummers draaien. Weten jullie of dit met elkaar te maken heeft?
icon

Beste antwoord door Borrevh 9 februari 2017, 16:17

Ik heb even op de website gekeken en dit is het antwoord: bij een betalingsregeling krijg je een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb even op de website gekeken en dit is het antwoord: bij een betalingsregeling krijg je een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen.
Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag Poppekontje.

Zoals Borrevh al vermelde, je kunt geen servicenummers (0900 in dit geval, voor jou) bellen als je in een betalingsregeling zit. Zie: Aanvragen betalingsregeling

Alvast goed om te weten
• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling.
• Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden.
• Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
Je krijgt een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen.
• Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
• Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.
• Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Servicenummers zijn altijd extra kosten buiten de bundel, en met een betalingsregeling is niet handig om extra kosten te maken.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Hi Poppekontje.
Welkom op de forum van T-Mobile.

Zolang je betalingsregeling nog niet is voldaan dan heb je een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Zoals Borre al heeft geschreven.

Zodra je je betalingsregeling helemaal hebt voldaan kan je weer gebruik maken van deze diensten. Het is goed mogelijk dat je dit dan zelf online via My T-Mobile, onder kopje blokkades weer aan moet zetten. Het kan ook zijn dat dit automatisch gaat, maar mocht het niet zo zijn dan weet je waar je dit weer aan kunt zetten.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes, Serviceweb. #gaanweweer
Reputatie 7
Badge +20
Hi Skyrider & Serviceweb,

Jullie activiteit blijft onverminder groot en dat is geweldig om te zien! Ik begrijp ook dat jullie flink aan het wedijveren voor de toppositie in de top 5. 😉 😉 Houd er wel rekening mee dat dit soort berichten als spam worden gezien en niet in de telling worden meegenomen. Borre heeft in dit geval het antwoord al gegeven, dus jullie reacties zijn in dit geval dubbelop. Zouden jullie hier allebei op kunnen letten bij het plaatsen van jullie berichten?

Alvast bedankt voor de medewerking! 🙂

Reageer