Beantwoord

0909-0400444 Marketing telefoontje

• 20 februari 2017
  • 5 reacties
  • 201 Bekeken

Hallo ik heb met me domme hoofd meegedaan aan een kwis voor een i phone voor 5€
nu keek ik bij mijn verbruik staat er 38€ buiten de bundel schrok me wild zouden drie vragen zijn maar opeens had ik door dat ik in de maling werd genomen en opgehangen maar nu het probleem zit in de AOW en zulke kosten kan je niet betalen doe nooit ergens aan mee maar zo zie je maar eens is het mooi om waar te zijn
is hier nog iets aan te regelen graag groeten willy
icon

Beste antwoord door David 20 februari 2017, 15:48

Hey Willy,

Erg spijtig dat ze je in deze oplichtpraktijk hebben weten te luizen! :S

Bij 0909-nummers zou er in principe altijd aangegeven moeten worden om welke kosten het draait. Was dat in jouw geval niet zo? Ik zie dat je ruim 42 minuten gebeld hebt, dus dat kan inderdaad behoorlijk oplopen. Je kunt nog een verzoek tot onderzoek indienen, misschien is dit telefoonnummer bekend en blijkt het bekend te zijn dat zij de boel flessen. Normaliter gebeurt dit vooral voor SMS-diensten en diensten mobiel internet, maar je kunt dit telefoonnummer ook doorgeven. Ik kan niet garanderen dat het dan voor je rechtgezet wordt, maar het valt allicht te proberen!

Je kunt dit soort nummers overigens ook blokkeren via 'Gegevens & Instellingen', zodat je ook niet meer in de verleiding kan worden gebracht om nog eens mee te doen. Misschien is dit ook handig om door te voeren?

Laat je het weten of wij je nog ergens bij kunnen helpen? Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Willy,

Erg spijtig dat ze je in deze oplichtpraktijk hebben weten te luizen! :S

Bij 0909-nummers zou er in principe altijd aangegeven moeten worden om welke kosten het draait. Was dat in jouw geval niet zo? Ik zie dat je ruim 42 minuten gebeld hebt, dus dat kan inderdaad behoorlijk oplopen. Je kunt nog een verzoek tot onderzoek indienen, misschien is dit telefoonnummer bekend en blijkt het bekend te zijn dat zij de boel flessen. Normaliter gebeurt dit vooral voor SMS-diensten en diensten mobiel internet, maar je kunt dit telefoonnummer ook doorgeven. Ik kan niet garanderen dat het dan voor je rechtgezet wordt, maar het valt allicht te proberen!

Je kunt dit soort nummers overigens ook blokkeren via 'Gegevens & Instellingen', zodat je ook niet meer in de verleiding kan worden gebracht om nog eens mee te doen. Misschien is dit ook handig om door te voeren?

Laat je het weten of wij je nog ergens bij kunnen helpen? Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten! 🙂
hallo ja zeer stom maar het liet zich voor doen dat het van apple was
op mijn factuur staat
Servicernummer ik weet niet hoe ik dat moet doen laten onderzoeken
groetjes willy
hallo kan ook nergens een email adres vinden van apple dan zou ik ze mailen hun zijn denk ook niet blij met deze praktijken
groetjes willy
mijn dochter heeft dit ook bij hand gehad bij kpn maar die kwamen haat wel te gemoed
zo jammer dat uw niets voor me kan betekenen ben al jaren trouwen klant
kijk hier als mosterd na de maaltijd

http://opgelicht.avrotros.nl/alerts/item/valse-winactie-uw-iphone-7-wacht-op-u/
Reputatie 6
Badge +7
Hi Willem,

Ook wij vergoeden de gemaakte kosten in sommige gevallen. Via deze link vind je het onderzoeksformulier. Als je deze invult en naar ons op stuurt dan gaan wij een onderzoek starten naar de gemaakte kosten! Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

Reageer