Vraag

1 cent per dag afgeschreven



Toon eerste reactie

40 reacties

Reputatie 2
Nieuw spookverbruik erbij:
15-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
18-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
25-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
27-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
Reputatie 2
Het dataspookje van tMobile kwam weer langs. De datateller op de telefoon nog altijd op 0.
15-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
18-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
25-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
27-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
28-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
Reputatie 2
Enthousiast spook deze maand:
15-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
18-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
25-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
27-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
28-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
31-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wiske,

Thanks voor de updates! Zo te zien blijft de datateller wel gewoon op 0 staan toch? 🙂
Reputatie 2
Hoi Amy,

Ja, de datateller blijft gewoon op nul staan. Als ik in het buitenland ben (en geen T&S heb gekocht) krijg ik nooit smsjes vanwege dit spookverbruik, het ligt dus echt bij tMobile en niet bij mijn toestel. Anders zou ik in het buitenland steeds een sms krijgen dat ik een T&S bundel kan kopen. Buitenlandse providers constateren dus geen dataverbruik.

Inmiddels is er weer een nieuwe regel bij.
15-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
18-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
25-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
27-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
28-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
31-7-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
4-8-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16
Reputatie 6
Badge +16
Hi Wiske,

Heel vreemd! Goed dat je dit ook aankaart. Ik heb het nogmaals voor je doorgezet naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Naast het vergoeden van de gemaakte kosten gaan ze ook op zoek naar een permanente oplossing. Ik kan me goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten om elke maand om een correctie te vragen.

Onze excuses voor het ongemak. Onze collega's nemen dit weer in behandeling en voorzien jou weer van een terugkoppeling als er meer bekend is.
Reputatie 2
Nieuwe maand, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
En nieuw spookverbruik.

9-8-2015 DATA Internet 200,0 KB 0,16

Met in de bijlage een schermprint van het dataverbruik.

Als de factuur van de afgelopen maand binnen is zal ik hier wel weer vermelden wat er deze keer in totaal ten onrechte in rekening is gebracht. Datateller stond de hele maand op 0.

Zit er al schot in het onderzoek?
Reputatie 2
Ik had niet in de gaten dat de factuur er al stond..... wéér geen smsje gekregen.
Onterecht internetverbruik op de nota:

15.07.15 DATA Internet 200 KB 0,16
18.07.15 DATA Internet 200 KB 0,16
25.07.15 DATA Internet 200 KB 0,16
27.07.15 DATA Internet 200 KB 0,16
28.07.15 DATA Internet 200 KB 0,16
31.07.15 DATA Internet 200 KB 0,16
04.08.15 DATA Internet 200 KB 0,16
Totaal Internet 1400 KB 1,12

Bijgevoegd de schermprint dataverbruik van 6 augustus 's avonds (laatste dag bundel).


Te crediteren dus € 1,12 exclusief BTW.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wiske,

Het onderzoek loopt nog altijd, maar op 1 augustus zijn in ieder geval de kosten gecrediteerd voor het spookverbruik. :)

De updates helpen in elk geval bij het onderzoek, dus bedankt daarvoor!
Reputatie 2
Hey David,

De creditering van 1 augustus betreft de voorgaande nota, waarvan de creditering nu pas werd verrekend. De zojuist gevraagde creditering betreft de zojuist geplaatste nota. Volgens afspraak vraag ik het hier pas zodra de factuur er staat, om verschil tussen verbruiksstatus en factuur uit te sluiten (al zit er nooit verschil tussen, maar dat terzijde).

En verder post ik iedere keer dat er weer spookverbruik op de verbruiksstatus staat, dit tbv het onderzoek. Op die momenten vraag ik niet om creditering en verwacht ik het ook niet.

Dus nogmaals: Te crediteren dus € 1,12 exclusief BTW.

Zoals Issam terecht opmerkte zit ik er niet op te wachten om iedere maand om een correctie te moeten vragen. Waar ik helemaal niet op zit te wachten zijn 'misverstanden' waarmee tMobile onder de creditering uit probeert te komen. Geen punten gescoord deze ronde......
Reputatie 2
Weer nieuw spookverbruik er bij maar om verwarring te voorkomen eerst maar de creditering van de afgelopen maand afhandelen.
Nog te crediteren € 1,12 exclusief BTW, voor specificatie zie staatje en schermprint in mijn post van inmiddels al weer 5 dagen geleden.
Reputatie 2
Vanmiddag dit smsje ontvangen:

"Bedankt voor het stellen van je vraag op de T-Mobile Community. Je hebt hierop een reactie ontvangen. Lees de reactie op https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/1-cent-per-dag-afgeschreven-255044 Groet, T-Mobile Webcare"

Dus ik ga hier kijken en zie dat er geen antwoord staat. Wéér geen punten gescoord.
Reputatie 2
Nog te crediteren € 1,12 exclusief BTW, voor specificatie zie staatje en schermprint in mijn post van inmiddels al weer 13 dagen geleden.
Instellingen, connections, (onder wifi en bluetooth) data usage, restrict background data aanzetten per app of voor allemaal. Google play en google play services zetten dit stiekem standaard aan om al je accounts te synchroniseren! Background data (achtergrond data) uit dan doet ie dat alleen over de wifi.
Reputatie 4
Badge +7
8 maanden superNoco, ik denk dat het allang opgelost is?

Reageer