Beste antwoord door Thalina
Ai, nooit fijn natuurlijk om onverwacht een hoge factuur te krijgen! Ik zie dat Pilovali al wat opties heeft gegeven. Ik heb jouw factuur bekeken en het lijkt te gaan om een servicenummer in Engeland met inderdaad hoge kosten. Met jouw abonnement (Stel Samen & Stel Bij) kun je 120 minuten uit jouw belbundel in de EU gebruiken. Als je buiten je bundel belt is het € 0,23 per minuut. Meer informatie vind je op deze pagina. Alleen geldt dat nite voor servicenummers, daar zijn per servicenummer aparte kosten aan verbonden. Als ik jouw verhaal zo lees, begrijp ik daaruit dat je hiervan niet op de hoogte was. Omdat het bijna kerst is, heb ik uit coulance de kosten die je hebt gemaakt hiervoor (12,74 euro) voor je vergoed. Dit wordt verrekend met jouw volgende factuur. Voor de factuur waar deze kosten op staan is namelijk al een incassoverzoek naar de bank verstuurd.
Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing. Ik wens je hele fijne feestdagen toe! 🙂 En als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!