Beantwoord

15 euro administratiekosten op factuur

  • 29 januari 2016
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Waarom wordt op de fakuur die ik elke maand krijg meteen het bedrag van €15 bij gerekend omdat ik "telaat"betaald heb?
Ik kan toch pas betalen als de faktuur binnen is!
icon

Beste antwoord door Thalina 1 februari 2016, 11:19

Hoi Marc,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Goed dat je dit even navraagt, want het zou natuurlijk gek zijn als je niet de tijd krijgt om te betalen! Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Ik zie dat je op je factuur van 18/1 inderdaad administratiekosten van 15 euro hebt staan, maar deze zijn toegevoegd naar aanleiding van een betalingsherinnering van je factuur van 15/12/2015. Deze factuur had je dus al ontvangen en moest uiterlijk 25/12 betaald zijn.

Ik heb ook je andere facturen gecontroleerd en daar wordt ook steeds 15 euro gerekend voor een voorgaande factuur die je niet op tijd betaald hebt. Je ontvangt elke maand een sms'je als je nieuwe factuur klaar staat. Je hebt dan 10 dagen de tijd om het bedrag over te maken. Ik zie dat je met acceptgiro betaald. Je facturen staan ook op My T-Mobile, dus zodra je het sms'je hebt ontvangen kun je ook daar kijken en eventueel alvast het bedrag overmaken.

Geeft mijn antwoord meer duidelijkheid over de kosten? Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marc,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Goed dat je dit even navraagt, want het zou natuurlijk gek zijn als je niet de tijd krijgt om te betalen! Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Ik zie dat je op je factuur van 18/1 inderdaad administratiekosten van 15 euro hebt staan, maar deze zijn toegevoegd naar aanleiding van een betalingsherinnering van je factuur van 15/12/2015. Deze factuur had je dus al ontvangen en moest uiterlijk 25/12 betaald zijn.

Ik heb ook je andere facturen gecontroleerd en daar wordt ook steeds 15 euro gerekend voor een voorgaande factuur die je niet op tijd betaald hebt. Je ontvangt elke maand een sms'je als je nieuwe factuur klaar staat. Je hebt dan 10 dagen de tijd om het bedrag over te maken. Ik zie dat je met acceptgiro betaald. Je facturen staan ook op My T-Mobile, dus zodra je het sms'je hebt ontvangen kun je ook daar kijken en eventueel alvast het bedrag overmaken.

Geeft mijn antwoord meer duidelijkheid over de kosten? Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer