Beantwoord

34 euro maandelijks meer

• 3 januari 2017
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 2
bij elke maandelijkse afrekening wordt plus minus 34 euro meer in rekening gebracht.?
terwijl ik een vast contract van 2 jaar heb.
icon

Beste antwoord door Hajar 4 januari 2017, 09:21

Hi leidingaanlegge,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je schrikt en dus heb ik gelijk je facturen erbij gepakt om jou meer duidelijkheid te geven. Ik zie dat je voorgaande facturen inderdaad erg hoog waren. Dit had te maken met sms-diensten en andere betaalde diensten zoals Kaassausje ook aangeeft. In oktober heb je een blokkade geactiveerd op betaalde diensten en sinsdien betaal je gewoon je maandkosten inclusief BTW. Dit is ook zichtbaar op je factuur. Je kan zelf je facturen inzien via My T-Mobile en daar zie je precies waarvoor je betaalt.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi leidingaanlegge, welkom op het klantenforum.

Zou je op de website www.payinfo.nl willen kijken of je misschien een sms-dienst hebt lopen? Dat kan flink in de kosten lopen namelijk.

Als dat zo is, vind je in dit topic meer informatie over hoe je die diensten kunt blokkeren en hoe je je geld kunt terugvragen.

Laat je weten of het inderdaad een lopende sms-dienst is?
Reputatie 7
Badge +20
Hi leidingaanlegge,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je schrikt en dus heb ik gelijk je facturen erbij gepakt om jou meer duidelijkheid te geven. Ik zie dat je voorgaande facturen inderdaad erg hoog waren. Dit had te maken met sms-diensten en andere betaalde diensten zoals Kaassausje ook aangeeft. In oktober heb je een blokkade geactiveerd op betaalde diensten en sinsdien betaal je gewoon je maandkosten inclusief BTW. Dit is ook zichtbaar op je factuur. Je kan zelf je facturen inzien via My T-Mobile en daar zie je precies waarvoor je betaalt.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag! 🙂

Reageer