Beantwoord

4 keer dezelfde sms gefactureerd

  • 19 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 346 Bekeken

Ik ben op reis in het buitenland. Ik heb 1 sms gestuurd en deze staat nu 4 keer op mijn factuur a +/- 0,50 per stuk. Het tijdstip en het nummer zijn identiek, dus ik denk dat het een fout is.
Het lukt me echter niet om met een medewerker te chatten omdat ik steeds de chatrobot robot krijg. Als ik met de klantenservice moet bellen vanuit Bosnië ben ik waarschijnlijk ook 2 euro kwijt en dan heeft het dus geen nut om te bellen voor de 2 euro verkeerd gefactureerde kosten. Help 🙂
icon

Beste antwoord door Hajar 20 augustus 2019, 11:05

Hi tamara,



Ik hoop dat je het naar je zin hebt in het buitenland.



Je kan in dit geval het beste je factuur afwachten. Als we dan zien dat er teveel is gefactureerd dan zullen we dat uiteraard vergoeden. Geen zorgen! Ik wens je nog een fijne tijd in Bosnië!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi tamara,

Ik hoop dat je het naar je zin hebt in het buitenland.

Je kan in dit geval het beste je factuur afwachten. Als we dan zien dat er teveel is gefactureerd dan zullen we dat uiteraard vergoeden. Geen zorgen! Ik wens je nog een fijne tijd in Bosnië!

Reageer