Beantwoord

7337-CMTelecom-300

• 23 mei 2013
  • 5 reacties
  • 2135 Bekeken

Er is 4x 2,50 van mijn rekening ondervermelding van  7337-CMTelecom-300 afgeschreven op het zelfde tijdstip,
terwijl ik helemaal niet gesmst oid heb.
Graag wil ik weten hoe dit kan en hoe dit kan stopzetten of terugvorden.

Gr. Sietze
icon

Beste antwoord door Roytje87 23 mei 2013, 22:54

@Sietze62

Is een eenmalige dienst geweest (Premium SMS). In dit geval VliegendGeld.
Je kunt er een blokkade opzetten via My T-Mobile.
Verder kun je dit formulier indienen om te onderzoek te laten starten door T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/brochures-formulieren/sms-diensten.pdf
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
@Sietze62

Is een eenmalige dienst geweest (Premium SMS). In dit geval VliegendGeld.
Je kunt er een blokkade opzetten via My T-Mobile.
Verder kun je dit formulier indienen om te onderzoek te laten starten door T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/brochures-formulieren/sms-diensten.pdf
op de telefoon rekening van mijn zoon staan verscheidene sms diensten waarmee steeds geld afgeschreven wordt. Hij heeft geen idee waar ze allemaal vandaan komen Help Haiti en cm telecom300 kan ik terug vinden. Zojuist contact gehad met iemand van T mobile en nu is het wel geblokkeerd maar moeten we het zelf opzeggen Nu zit ik toch nog met wat vragen. Hoe weet ik dat ik ze heb opgezegd want alle diensten blijven gewoon in de rij staan ook al heb ik op opzeggen geklikt ( via payinfo.nl) Kan ik ergens terug vinden dat het inderdaad is opgezegd? Kan ik ergens laten nakijken hoe het kan dat ik ineens zoveel meer moet betalen terwijl we geen idee hebben dat en wat we voor sms diensten hebben aanvaard 

Met vriendelijke groet
@madelein

Dit is zeker wel te achterhalen. Je kunt een status bericht sturen die overigens niet altijd gratis is. Meer info kun je terugvinden op de sites die vermeld worden in dit topic.
Hallo,

Heb hier een aantal sms-diensten waarvan ik niet weet wat ze zijn en heb nu een torenhoge rekening. Deze wil ik per direct stop zetten en zie niet hoe ik dit via my t -mobile kan doen. Hoe achterhaal ik ze: 3331-telefuture-300
                                                                 6010 CMT Telecom 150 en 300
                                                                  9797CMTTelecom 300
                                                                  8877 Netsmart 300
                                                                   7888-CMT Telecom 200

Is het mogelijk dat hiervan gebruik wordt gemaakt via andere computer en mijn mobiele nummer wordt doorgegeven en/of kunnen members van mijn Familybundel hiervan mede oorzaak zijn.Graag per direct een STOP!

Vriendelijke groeten,
Esther Offermans
Hoi Esther,

In de door Bram gemelde link staat hoe je de diensten kunt stoppen 😉

Reageer