Beantwoord

Aankoopbewijs kwijt, kan ik deze ontvangen?

• 22 juli 2014
  • 7 reacties
  • 350 Bekeken

Kunt u misschien mijn aankoopbewijs opnieuw opsturen??? ik heb het gekocht via een webwinkel.
icon

Beste antwoord door Ruben01 23 juli 2014, 12:45

Hoi anomies,

Het is voor mij inderdaad mogelijk om de pakbon naar je te versturen 🙂!
Het imeinummer van je toestel is bekend in ons systeem.
Je kunt de pakbon spoedig per post verwachten.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi anomies,

Het is voor mij inderdaad mogelijk om de pakbon naar je te versturen 🙂!
Het imeinummer van je toestel is bekend in ons systeem.
Je kunt de pakbon spoedig per post verwachten.
Kan ik mijn pakbon spoedig via email ontvangen?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Rapsodia,

Van harte welkom op het forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. Ik hoop niet dat je 'm nodig hebt omdat je telefoon defect is. :(

Ik heb bij onze collega's een verzoek ingediend om jou het garantiebewijs zo snel mogelijk op te sturen. Deze zal per post verzonden worden. De verwachting is dat je het garantiebewijs binnen 2 weken thuis op de mat hebt.

Als je verder nog vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden. Neem ook eens een kijkje in het voorstel topic. ;)

Ps. Ik heb het IMEI nummer uit jouw bericht verwijderd om eventueel misbruik te voorkomen.
Al een te lange tijd gewacht op de pakbon maar niet ontvangen, Wat te doen? Hopelijk kan ik mijn oude toestel nog dit jaar repareren mits de bon heb. Groet
@ rapsodia

Oei, dit duurt veel te lang. Mijn excuses voor deze vertraging, dit is niet goed gegaan. Ik zie na het nodige speurwerk dat het gaat om een omruilbon. Ik heb die zojuist daarom dan naar het bij ons bekende e-mailadres gestuurd. Kan je aan mij bevestigen dat het in goede orde is aangekomen? ;)

Houd ons maar even op de hoogte, we helpen je graag verder!
Ik heb alles ontvangen die ik nodig had, dank.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb alles ontvangen die ik nodig had, dank.

Hi rapsodia,

Super dat je nu alles hebt ontvangen!

Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, trek dan even aan de bel! 😉

Reageer