Beantwoord

Aankoopbewijs telefoon opvragen

  • 2 juli 2017
  • 1 reactie
  • 347 Bekeken

Ik heb in 2016 een abonnement afgesloten en het toestel volledig betaald. Ik heb echter de aanschafbon niet meer. Kan ik deze opvragen?
icon

Beste antwoord door Issam 3 juli 2017, 17:59

Hoi Frederik,

It's been a long time, welkom terug op het forum!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken of je aankoopbewijs nog bij ons beschikbaar is. Dit is niet het geval, je hebt deze telefoon namelijk in één van onze T-Mobile Shops aangeschaft. Je kan dan tot 6 maanden na aanschaf opnieuw de bon opvragen, maar daarna is deze niet meer beschikbaar. Mag ik vragen waarom je jouw bon nodig hebt? Wellicht dat we het op een andere manier op kunnen lossen.

Ik ben benieuwd naar je reactie! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Frederik,

It's been a long time, welkom terug op het forum!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken of je aankoopbewijs nog bij ons beschikbaar is. Dit is niet het geval, je hebt deze telefoon namelijk in één van onze T-Mobile Shops aangeschaft. Je kan dan tot 6 maanden na aanschaf opnieuw de bon opvragen, maar daarna is deze niet meer beschikbaar. Mag ik vragen waarom je jouw bon nodig hebt? Wellicht dat we het op een andere manier op kunnen lossen.

Ik ben benieuwd naar je reactie! 🙂

Reageer