Beantwoord

Aankoopsbon iphone 6

• 27 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Ik heb al meerdere keren gebeld met t-mobile dat mijn iphone 6 het niet meer doet. Het zou 5 werkdagen duren voor het opsturen van mijn aankoops bewijs.ik wacht nu al bijna 4 weken,en krijg te horen van t-mobile nog even geduld!! Bklgens mij willen ze het niet op sturen omdat mijn abonnement eind september af loopt...? Ik denk dat ze willen dat ik een nieuw yoestel koop al zeggen zij van niet!! Wat kan ik nog meer doen.....?
icon

Beste antwoord door Amy 30 augustus 2016, 10:02

Goedemorgen Martijn,

Ik zie inderdaad dat je hier meerdere malen contact over hebt gehad. We hebben je verzoek nog in behandeling en helaas is het momenteel nog niet bekend wanneer we de aankoopbon naar je kunnen versturen. Ik wil je graag onze excuses aanbieden dat het zo lang duurt uiteraard doen we dit niet omdat je abonnement bijna afloopt. Mocht je het toestel op willen sturen ter reparatie dan kan dit ook in de T-Shop. Je hebt dan geen aankoopbon nodig. Op deze pagina kun je de dichtstbijzijnde winkel vinden.

Wat is er eigenlijk met je iPhone aan de hand? Veel problemen kun je namelijk zelf al oplossen. Meer informatie daarover vind je in dit topic. Hopelijk heb je er wat aan! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Martijn,

Ik zie inderdaad dat je hier meerdere malen contact over hebt gehad. We hebben je verzoek nog in behandeling en helaas is het momenteel nog niet bekend wanneer we de aankoopbon naar je kunnen versturen. Ik wil je graag onze excuses aanbieden dat het zo lang duurt uiteraard doen we dit niet omdat je abonnement bijna afloopt. Mocht je het toestel op willen sturen ter reparatie dan kan dit ook in de T-Shop. Je hebt dan geen aankoopbon nodig. Op deze pagina kun je de dichtstbijzijnde winkel vinden.

Wat is er eigenlijk met je iPhone aan de hand? Veel problemen kun je namelijk zelf al oplossen. Meer informatie daarover vind je in dit topic. Hopelijk heb je er wat aan! 🙂
Iphone is een keer gerefurbished dus imei numner klopt niet meer vandaar heb ik zo spoedig mogelijk de aankoopsbon nodig
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Martijn336,

Helaas kunnen wij dit niet verder bespoedigen. Hopelijk komt hier snel duidelijkheid over!

Als wij in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen. laat het dan gerust weten.

Reageer