Beantwoord

Aankopen in Google Play laten factureren via T-Mobile lukt niet meer

• 31 januari 2016
  • 2 reacties
  • 357 Bekeken

Ik zou graag aankopen in Google Play laten factureren via T-mobile, maar dat lukt sinds kort niet meer.

als ik op "Factureren via T-Mobile" druk, Krijg ik eerst de vraag: "Google Play Store wil graag een bericht sturen naar 6040". Deze beantwoord ik met zenden.

Vervolgens krijg ik na een tijdje de melding dat Google Play mijn account niet kan verifiëren bij de provider en is er een sms'je vanaf mijn apparaat gestuurd naar 6040 met codes zoals: DCB:WzurVZLbO7Ozwd0RykWvhSru
Alle blokkades staan overigens uit.

Hopelijk is er een oplossing voor dit probleem.
Alvast bedankt voor de moeite,

Met vriendelijke groet,

Cheng
icon

Beste antwoord door David 2 februari 2016, 09:11

Hey Cheng & Xcutioner,

Heel erg vervelend dat jullie tegen dit probleem aan lopen! :S

We hebben hier ook een uitgebreider topic over lopen, waarin meerdere suggesties zijn gegeven om het probleem op te lossen. Xcutioner, je gaf al aan meerdere topics gelezen te hebben, maar uit je reactie kan ik niet opmaken of je bijvoorbeeld ook je betaalwijze eens verwijderd hebt en opnieuw toegevoegd?

Lees dat topic even op z'n gemak door en als het niet lukt ontvangen we daar ook graag de gegevens om dit door te geven aan Google, zodat het opgelost kan worden!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik heb het zelfde probleem, heb al meerdere topics gelezen, alles geprobeerd, uitgeschakeld en weer ingeschakeld, telefoon gerest, etc. etc.

Niks heeft geholpen tot nu toe.. Ik denk dat dit een bug of probleem bij T-Mobile zelf is..

Mvg,

Xcutioner
Reputatie 7
Badge +20
Hey Cheng & Xcutioner,

Heel erg vervelend dat jullie tegen dit probleem aan lopen! :S

We hebben hier ook een uitgebreider topic over lopen, waarin meerdere suggesties zijn gegeven om het probleem op te lossen. Xcutioner, je gaf al aan meerdere topics gelezen te hebben, maar uit je reactie kan ik niet opmaken of je bijvoorbeeld ook je betaalwijze eens verwijderd hebt en opnieuw toegevoegd?

Lees dat topic even op z'n gemak door en als het niet lukt ontvangen we daar ook graag de gegevens om dit door te geven aan Google, zodat het opgelost kan worden!