Beantwoord

Aankopen in Google play Store via T-Mobile factuur

• 22 februari 2016
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Heb altijd Google play kunnen betalen via t mobile, sinds kort kan dat niet meer, heb alles al gedaan zoals door jullie voorgestelde acties, niets werkt, krijg steeds de melding account bij provider verifiëren, en dan fout probeer het later opnieuw. Dat gaat al zo'n anderhalve maand zo, wat kan ik er aan doen?
icon

Beste antwoord door Thalina 23 februari 2016, 12:19

Hoi Lucia,

Allereerst welkom op het forum!

Wat vervelend dat je in Google Play niet meer via jouw T-Mobile factuur kunt betalen! Goed dat je al het een en ander hebt geprobeerd. Heb je de tips uit het algemene topic over dit onderwerp al doorgenomen? Mocht dat allemaal niet helpen, kun je dan in het algemene topic een reactie achterlaten met daarin de volgende gegevens: Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Dan gaan wij je verder helpen!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Uiteraard kun je aanvullende vragen in het algemene topic stellen. Daar helpen we je graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lucia,

Allereerst welkom op het forum!

Wat vervelend dat je in Google Play niet meer via jouw T-Mobile factuur kunt betalen! Goed dat je al het een en ander hebt geprobeerd. Heb je de tips uit het algemene topic over dit onderwerp al doorgenomen? Mocht dat allemaal niet helpen, kun je dan in het algemene topic een reactie achterlaten met daarin de volgende gegevens: Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Dan gaan wij je verder helpen!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Uiteraard kun je aanvullende vragen in het algemene topic stellen. Daar helpen we je graag verder!