Beantwoord

Aankopen in Google Playstore lukt niet

  • 16 maart 2016
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Ik heb geen achterstanden wel keer gehad
icon

Beste antwoord door Thalina 17 maart 2016, 15:03

Hi Jokona89,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het vraagt, want ik begrijp dat je gewoon aankopen wilt kunnen doen via de T-Mobile Factuur. Op het forum proberen we binnen 24 uur te reageren op je vraag. Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met mijn collega. Na het resetten van jouw Google account werkte alles weer, klopt dat?

Ik wil je ook nog even verwijzen naar het algemene topic over 'Problemen met aankopen in Google Play Store via T-Mobile factuur, wat nu?'. Als je nog aanvullende vragen hebt, kun je die in het algemene topic stellen. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk. :)

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Waarom geen reactie? Webmastee
Reputatie 6
Badge +17
Hi Jokona89,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het vraagt, want ik begrijp dat je gewoon aankopen wilt kunnen doen via de T-Mobile Factuur. Op het forum proberen we binnen 24 uur te reageren op je vraag. Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met mijn collega. Na het resetten van jouw Google account werkte alles weer, klopt dat?

Ik wil je ook nog even verwijzen naar het algemene topic over 'Problemen met aankopen in Google Play Store via T-Mobile factuur, wat nu?'. Als je nog aanvullende vragen hebt, kun je die in het algemene topic stellen. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk. :)

Dit topic gaat op slot.