Aanlsuitkosten onterecht in rekening gebracht

• 4 juli 2019
  • 1 reactie
  • 638 Bekeken

Ik heb 18-6 een nieuw Go abonnement afgesloten met de T-mobile aktie van geen aansluitkosten. Tot mijn grote schrik werd er op de eerste factuur €53,39 aansluitkosten in rekening gebracht. Daarnaast probeer ik inmiddels al sinds aanvang van mijn abonnement tevergeefs klantvoordeel te activeren (€2,50 korting en 2gb extra). Ook hiermee is op de factuur geen rekening gehouden. De onjuiste factuur, welke dus €55,89 te hoog is, is echter wel al van mijn rekening geincasseerd. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en mij werd verteld dat ik dit bedrag volgende maand zou worden verrekend. Ik kon echter geen credit factuur krijgen. Dit vind ik onacceptabel! Ik heb daarom de incasso gestorneerd. Ik ontvang graag een juiste rekening, dan zal ik deze direct betalen!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Nardyh2109,

Dat is geen goede start van het abonnement, hopelijk wordt dit uiteindelijk alsnog een goed en positief gevoel!

Het klopt inderdaad dat een opgemaakte factuur niet gecorrigeerd kan worden, maar we zetten het daarna natuurlijk recht, zodat het weer allemaal klopt. Als het eerder had gekund, hadden we dat zeker gedaan! Ik zie dat de factuur ondertussen voldaan is, dus dan komt het de factuur helemaal in orde!

Er zijn problemen met Klantvoordeel, maar ik zie wel dat de aanmelding verder in orde is, dus dat komt ook goed!

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Reageer