Beantwoord

Aanmaning via e-mail

• 19 januari 2017
  • 4 reacties
  • 284 Bekeken

Ik twijfel of de email over een aanmaning wel echt is. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door David 20 januari 2017, 10:14

Hey Dieseltje4,

Altijd verstandig om dit, bij twijfel, na te vragen! Skyrider heeft je al van de goede informatie voorzien!

In jouw geval was de e-mail met aanmaning wel echt écht. Je hebt hier gisteren ook contact over opgenomen en mijn collega heeft je uitgelegd dat er nog een bedrag voldaan moet worden. Het is aan te raden om dit zo spoedig mogelijk te doen, zodat er geen administratiekosten of blokkades op jouw abonnement worden toegevoegd. Via deze link vind je de snelste manier om het bedrag over te maken.

Als je onze hulp nog ergens bij nodig hebt, laat het dan weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedendag Dieseltje.

Ouch. Heel begrijpelijk dat je twijfelt over of dit echt is of niet. Je kunt hier: Valse e-mails: alles over phishing meer informatie vinden.

Onze belangrijkste tip: log in op jouw My T-Mobile account. Daar staan jouw openstaande facturen en zie je meteen of het bedrag uit de e-mail klopt.

• Log meteen in op My T-Mobile (link gaat naar je facturen!)

• Kijk naar het e-mailadres van de afzender. Mailtjes van T-Mobile eindigen op t-mobile.nl (dus met streepje tussen de t en mobile)

• T-Mobile vraagt je nooit om te betalen in bitcoins of vouchers
Wordt er in een e-mail gevraagd of je wilt inloggen op My T-Mobile? Controleer dan of de webpagina begint met: https://www.t-mobile.nl

Is het inderdaad een valse e-mail: verwijder deze meteen!

Verder staat er bij Veelgestelde vragen (onderaan de Valse e-mails: alles over phishing pagina) meer informatie.

Nu hopen dat die aanmaning geen echte email is!

Groetjes,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dieseltje4,

Altijd verstandig om dit, bij twijfel, na te vragen! Skyrider heeft je al van de goede informatie voorzien!

In jouw geval was de e-mail met aanmaning wel echt écht. Je hebt hier gisteren ook contact over opgenomen en mijn collega heeft je uitgelegd dat er nog een bedrag voldaan moet worden. Het is aan te raden om dit zo spoedig mogelijk te doen, zodat er geen administratiekosten of blokkades op jouw abonnement worden toegevoegd. Via deze link vind je de snelste manier om het bedrag over te maken.

Als je onze hulp nog ergens bij nodig hebt, laat het dan weten!
Is het nodig om dat publiek te stellen? Beetje stom allemaal al die problemen bij tmobile waardoor ik steeds rekeningen krijg waarvan ik geen enkel beetje informatie krijg. Emails die ik toch niet lees, waar Is de post??
Wanneer mijn abonnement dan eindelijk afgelopen Is ben ik er ook klaar mee. En het geld Is al overgemaakt.. dus aan deze informatie heb ik niks meer. Bedankt!
Reputatie 6
Badge +15
Goedemorgen Dieseltje4,

Excuses dat David dit openbaar gepost heeft. Ik heb het bedrag waar het om gaat uit zijn bericht gehaald. Ik vind het jammer om te horen dat je ons aan het einde van je contract wilt gaan verlaten. Hopelijk kunnen we je nog van gedachten veranderen!

Op My T-Mobile kun je overigens je facturen bekijken. Je kunt daar precies zien hoe een factuur opgebouwd is en welke facturen nog open staan. Wanneer je de facturen per post wilt ontvangen dan kun je dat ook via My T-Mobile bij de instellingen instellen. Ik heb ook direct in je gegevens als voorkeurskanaal ingesteld dat je liever hebt dat we je informeren via de post.

Ik hoop dat ik je zo naar verwachting geholpen heb. Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt? We staan hier voor je klaar en helpen je graag!

Reageer