Beantwoord

Aanmelden voor betalingsregeling

• 23 januari 2017
  • 3 reacties
  • 1818 Bekeken

Tja geef nooit je dochter een mobiel abonnement blijkt wel nu....maakt niet uit maar toren hoge rekening die we niet in eens kunnen betalen.ik heb bij factuur gekeken maar zie geen knop om regeling te treffen graag hoop ik dat het op deze manier kan zou het in 8 termijnen kunnen en dan graag ook van komende rekening....we hebben de telefoon in beslag genomen en is nu in ons bezit dus het gaat niet meer voor komen abonnement blijft gewoon lopen die gebruiken we zelf nu

Mvg diana
icon

Beste antwoord door David 24 januari 2017, 10:48

Hey Diana,

Dat is vast even schrikken geweest! :S Een flinke rekening inderdaad.. Je kunt overigens SMS-diensten ook blokkeren, want ik zie dat hier de meeste kosten voor gemaakt zijn. Je bent dan natuurlijk alsnog afhankelijk van jouw dochter, want via Payinfo of My T-Mobile zou ze deze blokkade weer kunnen opheffen.

Zo te zien heeft Skyrider je al van een heleboel handige informatie voorzien! Kon je hier ook nog wat mee? 🙂 Ik zie dat je in ieder geval gisteren een betalingsregeling hebt kunnen treffen via My T-Mobile. Je hebt nu 6 termijnen voor deze factuur. Houd er rekening mee dat de nieuwe facturen gewoon afgeschreven worden en dat er een aantal blokkades op het abonnement komen. Dit kun je ook in de link hiervoor terugvinden.

Hopelijk is alles zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag Diana.

Ouch, dat is inderdaad wel balen. 😞. Niet fijn dat je dochter een hoge rekening veroorzaakt. Ik heb eventjes gezocht of er iets is wat buiten de bundel blokkeert (extra kosten), en helaas is dat nog niet mogelijk:

Ondertussen zijn we in ieder geval wel al een aantal stappen verder, maar een daadwerkelijke blokkade is er nog niet.

Als je nu buiten je bundel gaat met internetten, bij onze nieuwste prijsplannen, wordt of je snelheid verlaagd (bij Stel Samen & Stel Bij) of stopgezet (Basis Sim). Stel Samen & Stel Bij heeft daarnaast onbeperkt SMS'en in de bundel zitten, dus daar hoef je je in dat geval geen zorgen om te maken.

Voor bellen is een dergelijke situatie er nog niet, tenzij je onbeperkt bellen hebt bij Stel Samen & Stel Bij. Hierbij raden we dan ook aan om je My T-Mobile van tijd tot tijd te checken voor de huidige status.

Als er nog meer vragen zijn, horen we dat graag!

Met als bron: Buiten bundel blokkeren

Maar terug op je vraag. Zie: Aanvragen betalingsregeling voor meer informatie hierover.

Je kunt alleen een betalingsregeling treffen als:

• Als je openstaande saldo € 50,- of hoger is
• Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
• Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

Alvast goed om te weten
• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling.
• Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden.
• Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
• Je krijgt een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en
diensten van derde partijen.
• Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
• Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.
• Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Wil je een betalingsregeling aanvragen? Log hieronder in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

• Bekijk direct je facturen •

Ook mooi om te weten.
Het kan inderdaad kloppen dat je op het moment geen mogelijkheid vindt om een regeling te treffen. Jouw laatste factuur (die van 22 december) is vandaag geïncasseerd en hier is dan ook geen regeling meer over te treffen. Ik zie ook dat je op dit moment overige kosten hebt gemaakt, dus als je voor die factuur een betalingsregeling wilt treffen, moet je nog even afwachten tot deze factuur opgesteld is. Dan kun je de regeling aanvragen via jouw My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen'.

Mocht je hier nog verdere hulp bij nodig hebben, laat het dan gerust weten! :)

Bron: Betaling in termijnen

Dus mocht je dochters factuur al geïncasseerd zijn, kan er geen regeling meer getroffen worden.

Als extra informatie. Mocht je dit nog niet weten, kun je een profiel toevoegen in de T-Mobile App, in dit geval je dochters mobiele nummer. Zo heb je overzicht hoeveel data/minuten ze gebruikt, en extra kosten mocht ze in de toekomst haar telefoon nog terug krijgen.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hey Diana,

Dat is vast even schrikken geweest! :S Een flinke rekening inderdaad.. Je kunt overigens SMS-diensten ook blokkeren, want ik zie dat hier de meeste kosten voor gemaakt zijn. Je bent dan natuurlijk alsnog afhankelijk van jouw dochter, want via Payinfo of My T-Mobile zou ze deze blokkade weer kunnen opheffen.

Zo te zien heeft Skyrider je al van een heleboel handige informatie voorzien! Kon je hier ook nog wat mee? 🙂 Ik zie dat je in ieder geval gisteren een betalingsregeling hebt kunnen treffen via My T-Mobile. Je hebt nu 6 termijnen voor deze factuur. Houd er rekening mee dat de nieuwe facturen gewoon afgeschreven worden en dat er een aantal blokkades op het abonnement komen. Dit kun je ook in de link hiervoor terugvinden.

Hopelijk is alles zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +20
@Skyrider

Helemaal top jouw reactie! Ik heb er wat spoilers aan toegevoegd, zodat het bericht wat ingekort wordt. Je kunt dit doen met [ spoiler ] en eindigen met [/spoiler ], wel even de spaties weghalen. Daar kun je dan lange stukken in toevoegen, zoals grote afbeeldingen. Zorgt voor een overzichtelijk geheel. 🙂

Reageer