Beantwoord

Aanpassen van Go abonnement tussentijds en factuur

• 28 december 2018
  • 2 reacties
  • 601 Bekeken

Met het Go abonnement kan ik 1x per maand switchen tussen een ander abonnement.
Mijn abonnement start steeds op de 15e met een nieuwe bundel.
Ik had een tijdje een Go-Next abonnement genomen.
Op de 28e van november had ik mijn abonnement iets lager gezet (naar Go-Basic) om het vervolgens een ander moment (wat 15 december was geworden) weer hoger in te stellen naar een Go-Up.
Mijn factuur van november had ik volledig betaald van 15-11 t/m 14-12.
Nu kom ik er alleen achter dat op mijn factuur van december er een bedrag van 28-11 t/m 14-12 in rekening is gebracht samen met het bedrag van 15-12 t/m 14-01.
Doordat ik tijdelijk naar een lager abonnement was gegaan hoort dit toch niet meer te zijn, maar zouden de kosten van de factuur van december toch minder moeten zijn?
Of is het zo dat als je tussentijds veranderd van Go abonnement dat je gewoon een volledige maand betaald plus het nieuwe abonnement waar je naar over gaat?
icon

Beste antwoord door Hajar 3 januari 2019, 12:13

Hi Zalophus,

Op je factuur je altijd de kosten van de nieuwe maand, omdat je een maand vooruit betaalt.Maar geen zorgen. je betaalt alleen wat je hebt verbruikt. Op deze pagina staat uitgelegd hoe je factuur eruit ziet na een wijziging.

Ik hoo dat je nu mer duidelijkheid hebt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Zalophus,

Op je factuur je altijd de kosten van de nieuwe maand, omdat je een maand vooruit betaalt.Maar geen zorgen. je betaalt alleen wat je hebt verbruikt. Op deze pagina staat uitgelegd hoe je factuur eruit ziet na een wijziging.

Hi Zalophus,

Hoi Hajar,

Bedankt voor je reactie, ik heb idd meer duidelijkheid nu.

Reageer