Beantwoord

Aansluiten na betalingsachterstand

  • 7 maart 2019
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Ik wil weer aangesloten worden. Ik had een betalingsachterstand en deze betaald.
Jullie blokkeren ook wel snel. Een maand te laat en een blokkade
icon

Beste antwoord door Aelonius 8 maart 2019, 02:27

Hoi @Kariebasu,

Zo ver ik weet wordt door het systeem jouw abonnement weer herstelt nadat je betaling is verwerkt, maar dit kan afhankelijk van je betaalmethode een tijdje duren. Als je via My T-Mobile hebt betaald is het vaak snel, maar bij een handmatige overboeking kan dit tot vijf werkdagen oplopen door de verwerking bij de banken.

Hou er wel rekening mee dat als jij in het verleden vaker een blokkade hebt gehad of een aantal betaalherrinneringen, dat je sneller bij een blokkade kan komen als er weer iets mis gaat. Ik weet jouw situatie natuurlijk niet, maar dat kan deels een reden zijn voor snellere blokkades.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hoi @Kariebasu,

Zo ver ik weet wordt door het systeem jouw abonnement weer herstelt nadat je betaling is verwerkt, maar dit kan afhankelijk van je betaalmethode een tijdje duren. Als je via My T-Mobile hebt betaald is het vaak snel, maar bij een handmatige overboeking kan dit tot vijf werkdagen oplopen door de verwerking bij de banken.

Hou er wel rekening mee dat als jij in het verleden vaker een blokkade hebt gehad of een aantal betaalherrinneringen, dat je sneller bij een blokkade kan komen als er weer iets mis gaat. Ik weet jouw situatie natuurlijk niet, maar dat kan deels een reden zijn voor snellere blokkades.

Reageer