Beantwoord

Aansluiten telefoon

• 19 april 2021
  • 8 reacties
  • 63 Bekeken

Hallo,

Ik ben afgesloten en zou opnieuw worden aangesloten maar dat is nog niet gebeurt. Ik kan nu geen contact opnemen met jullie hoe gaat dit verder?

Mvg,

Sebastiaan 

icon

Beste antwoord door Hajar 19 april 2021, 11:26

Hi @bassie11985 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je betalingsregeling succesvol is gelukt. Ik heb de blokkade voor gebruik in Nederland verwijderd dus als je je toestel opnieuw start zou je weer bereik moeten hebben. Bij een betalingsregeling wordt er wel standaard blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. De blokkade wordt verwijderd zodra je betalingsregeling is voldaan. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en dat hiermee alles naar wens is. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @bassie11985 

Hen je het openstaande bedrag volledig betaald?

En heb je het bedrag via IDEAL of handmatig via internetbankieren betaald?

Bij een betaling met IDEAL wordt de blokkade binnen een uur opgeheven en bij een handmatige betaling kan de verwerking tot 2 werkdagen duren, daarna moet je je telefoon even opnieuw starten.

Hallo,

Nee ik heb gisteren een betalingsregeling aangevraagd en die is goedgekeurd. 

Reputatie 7
Badge +19

Volgens mij is het zo dat als je al afgesloten bent, eerst de betalingsregeling totaal voldaan moet worden dus het volledige bedrag moet betaald zijn.

Nee hoor ik heb al eerder een betalingsregeling aangevraagd nadat ik was afgesloten en zodra je hem aanvraagd wordt je weer aangesloten en dan betaal je maandelijks je termijn

Maar wordt je hier geholpen door iemand van de klantenservice van t-mobile 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bassie11985 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je betalingsregeling succesvol is gelukt. Ik heb de blokkade voor gebruik in Nederland verwijderd dus als je je toestel opnieuw start zou je weer bereik moeten hebben. Bij een betalingsregeling wordt er wel standaard blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. De blokkade wordt verwijderd zodra je betalingsregeling is voldaan. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en dat hiermee alles naar wens is. 

Hallo Hajar,

Dank je wel voor de reactie en voor je hulp. Ik ga hem even opnieuw opstarten.

Alles is naar wens en ben blij met de hulp.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Reageer