Beantwoord

Aansluiting blokkade

• 20 januari 2017
  • 4 reacties
  • 351 Bekeken

Beste,

ik heb een blokkade op mijn aansluiting en had een betaalregeling waar ik niet aan voldaan heb en mijn blokkade is weer terug gezet wat geheel terecht is....

nu wil ik maandag mijn gehele achterstand betalen maar wil wel graag weten als ik maandag alles heb betaald en verwerkt is of mijn aansluiting dan weer volledig werkt of dat ik afgesloten ben want ben ook niet meer bereikbaar op moment.

ik hoop spoedig iets van u te horen.
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2017, 13:51

Hey Gerrit Jan Maas,

Slim dat je het even navraagt!

Wanneer je maandag het openstaande bedrag overmaakt zal de blokkade automatisch verwijderd worden binnen een aantal uur. Je mag ons na het betalen ook altijd even een berichtje sturen hier, dan verwijderen wij de blokkade zo snel mogelijk voor je. Op deze pagina vind je meer informatie over online betalen. 🙂

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Gerrit Jan Maas,

Slim dat je het even navraagt!

Wanneer je maandag het openstaande bedrag overmaakt zal de blokkade automatisch verwijderd worden binnen een aantal uur. Je mag ons na het betalen ook altijd even een berichtje sturen hier, dan verwijderen wij de blokkade zo snel mogelijk voor je. Op deze pagina vind je meer informatie over online betalen. 🙂

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt?
Hoi Amy, ik kon niet betalen via ideal omdat er een betaalregeling liep. Ik heb gisteren 3 x € 79,58 2 x € 16,68 en 1 x 95,26 over gemaakt. Heb via messenger ook mijn betaal bewijzen meegezonden. Echter heb ik bij 2 van de € 79,58 vergeten mijn klantnummer en mobiele nummer te vermelden dus die 2 betalingen zijn blanco verstuurd. Kun je ook zien bij de betaalbewijzen. Heb van elke betaling een apparte printscreen gemaakt en van alle betalingen te samen een lrintscreen gemaakt. Ik hoop dat mijn blokkade zosnel mogelijk wordt verwijderd zoals je hier boven vermeld. Ik wacht je reactie af.
Messenger van facebook trouwens
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gerrit Jan,

Ik zie in ons systeem dat je ondertussen ook via Facebook contact hebt gehad. Jessica heeft jou verder al geholpen met jouw vragen. Het handigste is om de communicatie via één kanaal te laten lopen, zo word je het snelste en meest overzichtelijk geholpen met jouw vragen. 🙂 Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reageer