Aansluiting geblokkeerd


Wegens een misverstand heb ik een factuur niet betaald en ben ik afgesloten voor uitgaande gesprekken. Het probleem is dat ik voorlopig niet genoeg saldo heb om voor 2 maanden tegelijk te betalen. Is het mogelijk de verlate factuur in termijnen te betalen?

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Maddy10

Allereerst welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb de betalingsregeling gelijk voor je geactiveerd. Je zal hier per post nog bericht over krijgen. Daarnaast is de blokkade nu ook gedeactiveerd. Als je over 15 minuten je toestel uit en weer aan zet kan je overal weer gebruik van maken. 😉
Heey Razza!
Ik zie dit nu pas. En ik wist helemaal niet dat je dat gedaan had, was een aangename verrassing toen ik erachter kwam dat het zo snel was opgelost!
Hopelijk kan het dit keer weer voordat ik afgesloten word....? :p :$
Groet!!
Reputatie 6
Badge +13
Dit is je topic van enkele maanden geleden dus dat geld niet voor nu lijkt me?
Denk dat als het weer speelt je contact moet opnemen met t mobile.