Beantwoord

Aansluiting geblokkeerd, kan nu niet incasso-afdeling bellen

Beste...,

Mijn telefoon is afgesloten voor zowel uit- als ingaande oproepen. Nu dien ik met de afdeling incasso (0614404040) te bellen, maar ook dat lukt niet omdat mijn aansluiting geblokkeerd is. Kan deze niet tijdelijk opgeheven worden? Bovendien vraag ik mij af wat de reden is van de blokkade. Op 'Mijn T-Mobile' zie ik onder mijn facturen staan dat ik pas 120 euro (voorschot) heb afgelost van een betalingsregeling. Ik heb echter 12-6 en 13-7 67,40 euro overgemaakt....
Alvast bedankt voor de reactie.

Mvg,
icon

Beste antwoord door Manoesh 6 juni 2013, 07:47

Hallo ik ben afgesloten door t-mobile en moet nu bellen naar de incasso afdeling maar dat kan niet. Ok heb ik 30% van het openstaande bedrag betaald maar ik heb niks meer gehoord over een betalingsregeling of opheffing van mijn blokkade. Wat kan ik nu het beste doen om het op te laten heffen
Bekijk origineel

11 reacties

Ter aanvulling: ik kan nu dus ook geen achterstallige betaling voldoen omdat ik geen TAN-codes van mijn bank toegestuurd kan krijgen...
betalingsachterstand gister betaald kan nog steeds niet bellen blokade niet opgeheven
Reputatie 6
@Anoniem1983
Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen. Als je hier nog vragen over hebt, laat het dan gerust weten.

@ihsan88
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

De blokkade is gistermiddag verwijderd. Als je nog niet kan bellen, zet dan eerst je toestel nog een keer uit- en aan. Als het dan nog niet lukt, laat het dan even weten.
@Anoniem1983
Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen. Als je hier nog vragen over hebt, laat het dan gerust weten.

Beste Raymond,

Ja, ik heb nog een vraag: mij is woensdagochtend verteld dat na betaling van de twee openstaande facturen bij de t-mobile shop mijn aansluiting over twee werkdagen weer actief zou zijn. Ik kan sinds woensdagmiddag al weer gebeld worden, bellen gaat nog niet. Kun jij zien wanneer wel?
Bedankt alvast.
Reputatie 6
@Anoniem1983
Ik zie dat de blokkade inmiddels al is opgeheven. 🙂
Ik heb gisteren afgesproken om morgen m'n 30% van het factuurbedrag te betalen, met eenmalige uitstel..
Er werd mij verteld dat ik dan gisteren binnen 24 uur weer zal kunnen bellen..
Dat was gisteren middag 14.30 en nu ben ik nog steeds geblokkeerd!
Ik werk voor een uitzendbureau in de thuiszorg dus heb mijn telefoon nodig, beetje halve afspraken zijn dit ?
Kan iemand mij helpen?
Reputatie 5
@Blondje

Ik zie op het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd dat er een betaalregeling met je is afgesproken en dat deze ingevoerd kan worden zodra je een deelbetaling hebt gedaan. Zodra deze binnen is zal de blokkade verwijderd worden. Ik begrijp uit het telefoongesprek dat je de deelbetaling vandaag doet? Kun je eventueel via een privébericht aangeven wat er voor jou mogelijk is dan ga ik even kijken wat en of ik iets voor je kan betekenen in verband met de blokkade.
hool... ik ben zondag avond afgesloten toen ben ik maandag oachtend weer aan gesloten.. omdat betaalt heb maar nu ben ik weer afgesloten.. en staat ook dat niet is betaalt en het is wel gewoon afgeschreefen... hoe kan dit kommen ?
Reputatie 2
Hoi, ik heb mijn achterstand vandaag rond 2 uur via ideal betaald maar mijn telefoon is nog steeds geblokkeerd. Kan ik nog verwachten dat het vandaag aangesloten wordt of moet ik nog geduld hebben? 
Reputatie 6
Hoi patjju,
in het systeem zie ik dat de blokkade gisteren al is opgeheven.

@brenbj
Ook bij jou is de blokkade gistermiddag opgeheven en kan je weer bellen en sms'en.
Goedemorgen,

Graag zou ik teruggebeld willen worden doormiemand van t- mobile.

Mijn aansluiting is geblokkeerd voor uitgaande gesprekken, maar omdat ik een regeling heb getroffen zou ik direct weer aangesloten worden. Maar dit is nu 5 dagen later nog niet gebeurd. Omdat ik alleenstaande mama van drie kindjes ben en nu niet meer kan bellen wil ik jullie vragen of ik alsjeblieft weer aangesloten mag worden.
Mvg yvonne

Reageer