Vraag

aansluiting geblokkeerd maar heb 30% betaald

Hallo ik ben afgesloten door t-mobile en moet nu bellen naar de incasso afdeling maar dat kan niet. Ok heb ik 30% van het openstaande bedrag betaald maar ik heb niks meer gehoord over een betalingsregeling of opheffing van mijn blokkade. Wat kan ik nu het beste doen om het op te laten heffen 

4 reacties

Reputatie 4
@ Manoesh

Goed dat je dit even navraagt! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat de betalingsregeling is ingevoerd. De blokkade die op je nummer zat is vanaf dat moment ook opgeheven. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 😉
Vrijdagmiddag heb ik de 30% betaald en mijn blokkade zou binnen 24 uur opgeheven worden. Op dit moment kan ik nog steeds niet bellen.
Gisteren contact gehad met de klantenservice en ik zou in de loop van de middag weer kunnen bellen. Heb mijn telefoon al 100 x uitgezet. Kan nu nog steeds niet bellen!!
Reputatie 5
@D'borah Welkom op het T-Mobile forum.

Ik zie dat je blokkade inmiddels is verwijderd. Het kan even duren voordat de betaling door onze systemen is verwerkt. Excuses voor het ongemak.

Reageer