Beantwoord

Aansluiting geblokkerd en nu?


Hallo
Ik heb een blokkade op mijn abbo.
Ik kan het factuur betalen via iDeal maar ik moet dan een code ontvangen op mijn telefoon. Doordat ik in t buiten ben heb k geen bereik. En kan ik dus geen codes ontvangen. Hoe ga k dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Chantal01 9 januari 2014, 10:40

@Kempers
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Vervelend. 😞 Gelukkig zie ik het in systeem dat de betaling is binnengekomen en de blokkade op 6 januari is verwijderd. Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt. 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
@Kempers
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Vervelend. 😞 Gelukkig zie ik het in systeem dat de betaling is binnengekomen en de blokkade op 6 januari is verwijderd. Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt. 🙂
Reputatie 3
😉 Meestal als je belt met T-Mobile krijg je een Acceptmail en ook dan is het probleem vrijsnel opgelost

Reageer