Beantwoord

Aansluitkosten

• 17 februari 2017
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Op 13 februari 2017 ben ik overgestapt van Ben naar T mobile ,via phone House Drachten daar werd mij verzekerd dat er geen inschrijfgeld aan te pas kwam ,staat ook niet in het contract nu kreeg ik een rekening van T mobile Plus inschrijfkosten ,vind dat niet eerlijk ,hoe nu verder ? Een groet H Wiesenekker
icon

Beste antwoord door Hajar 18 februari 2017, 11:24

Hi rr999999,

Welkom bij de T-Mobile familie! 🙂

Zou je mij jouw contract via mail kunnen opsturen? Als de aansluitkosten er niet op staan dan zal ik dat bedrag vergoeden. Ik stuur je even een privébericht met mijn e-mail.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Ik wacht af
Hoi rr999999, welkom opnhet klantenforum.

Ik heb je 06-nummer verwijderd, het is namelijk tegen de huisregels van het forum om privégegevens te posten op het openbare forum. De hele wereld kan meelezen, inclusief kwaadwillenden. Zou je daar in de toekomst rekening mee willen houden? Alvast bedankt. :)

Op je vraag kan ik als medeklant niet ingaan, alleen T-Mobile Moderators kunnen bij de klantgegevens. Zij reageren doorgaans binnen 24-48 uur op (nieuwe) vragen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi rr999999,

Welkom bij de T-Mobile familie! 🙂

Zou je mij jouw contract via mail kunnen opsturen? Als de aansluitkosten er niet op staan dan zal ik dat bedrag vergoeden. Ik stuur je even een privébericht met mijn e-mail.