Beantwoord

Aansluitkosten op factuur terwijl ik een aanbieding kreeg die zij dat het gratis was.

• 1 september 2020
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Ik heb onlangs een abonnement bestelt en krijg nu mijn eerste factuur. Deze factuur is inclusief aansluitkosten terwijl bij het bestellen stond dat ik deze niet hoef te betalen omdat ik al prepaid klant was.

icon

Beste antwoord door Evy 1 september 2020, 14:39

Hi @Loek.S 

Goed dat je aan de bel trekt. Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling, excuses hiervoor! Geen zorgen, dit heb ik uiteraard gelijk voor je rechtgetrokken. Gezien de factuur al is opgemaakt, kan ik dit niet meer aanpassen. Wel heb ik op de volgende factuur een credit nota gemaakt zodat het bedrag van de aansluitkosten worden verrekend de volgende factuur. Is dit oke voor jou? :smile: Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Loek.S 

Bij het omzetten van prepaid naar abonnement betaal je inderdaad geen aansluitkosten.

Volgens mij is het de bedoeling dat deze vergoed worden, wacht even de reactie van een moderator af.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Loek.S 

Goed dat je aan de bel trekt. Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling, excuses hiervoor! Geen zorgen, dit heb ik uiteraard gelijk voor je rechtgetrokken. Gezien de factuur al is opgemaakt, kan ik dit niet meer aanpassen. Wel heb ik op de volgende factuur een credit nota gemaakt zodat het bedrag van de aansluitkosten worden verrekend de volgende factuur. Is dit oke voor jou? :smile: Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder!

Reageer