Beantwoord

Aansluitkosten op mijn eerste factuur, is dat normaal?

• 1 december 2017
  • 9 reacties
  • 231 Bekeken

Ik heb mijn eerste factuur ontvangen voor mijn mobiele telefoon.
Ik moet 15 euro aansluitkosten betalen. Is dat normaal. Wij hebben Thuis, Tablet go en nu ook mobiel
icon

Beste antwoord door David 4 december 2017, 15:40

Hoi Voordeeltje,

Issam zijn antwoord ging over jouw tabletabonnement, niet over het mobiele abonnement. Vandaar de verwarring! Ik geef je hier graag meer info over!

Het klopt inderdaad dat voor jouw mobiele abonnement wel aansluitkosten in rekening zijn gebracht. Ik heb dan ook gelijk jouw contract opgezocht en zie hier ook aansluitkosten van €15,- vermeld. Zou je kunnen aangeven of jij iets anders hebt staan op jouw contract? Als dit zo is, zou je dan een kopie van het contract als screenshot toe kunnen voegen aan jouw bericht? Zorg er dan wel voor dat je privégegevens onleesbaar maakt in de kopie.

De korting van T-Mobile Samen wordt overigens niet direct toegekend, maar bij de eerstvolgende datum waarop je jouw nieuwe beltegoed ontvangt. In jouw geval heb je op 29 november een groep aangemaakt voor T-Mobile Samen en je ontvangt jouw nieuwe tegoed op de 27e van de maand. Jouw korting wordt dus vanaf 27 december toegekend op jouw factuur.

Je hebt jouw vraag over het opnemen ook in een los topic gesteld. Zou je er rekening mee willen houden dat je één bericht per vraag stelt? Anders is dit nogal verwarrend en lopen er vele zaken door elkaar heen. Jouw vraag zal in het topic worden opgepakt door een collega van T-Mobile Thuis.

Mocht je nog vragen over jouw factuur hebben, laat het ons weten!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi Voordeeltje,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken! Heb je jouw factuur ook al ingezien via My T-Mobile? Ik heb namelijk je factuur bekeken en daarop zie ik inderdaad het onderwerp 'aansluitkosten' staan, maar achter aansluitkosten staat €0,-. Je betaalt dus geen aansluitkosten bij het abonnement wat je onlangs bent aangegaan bij ons!

Ik hoop dat je vraag zo is beantwoord. Als je andere vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂
Nee mijn vraag is niet beantwoord. Ik neem aan dat de factuur ons nieuwe mobiel abonnement betreft. We betalen voor dit abonnement 10 euro per mnd., excl. de Samen korting.
Ik heb nu bericht gekregen dat er 24,99 van onze rekening.
Dus wél aansluitkosten!
Ben je alleen afgegaan op het bericht, of heb je ook echt de factuur gedownload en bekeken? In de melding die je ontvangen hebt zal de korting niet verwerkt zijn.
Ik heb de factuur bekeken

Er staat echt op: 24,99, wordt afgeschreven op 8 december.
Dus abonnement en aansluitkosten en exclusief de samen korting.🤔
Wij beginnen nu een beetje radeloos te worden. Deze week hebben we onze tv box omgeruild voor een interactieve tv box met hd recorder. Nu lukt het opnemen niet. Selecteren gaat wel. Maar zodra we rec indrukken krijgen we de melding: opname mislukt,
Help!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Voordeeltje,

Issam zijn antwoord ging over jouw tabletabonnement, niet over het mobiele abonnement. Vandaar de verwarring! Ik geef je hier graag meer info over!

Het klopt inderdaad dat voor jouw mobiele abonnement wel aansluitkosten in rekening zijn gebracht. Ik heb dan ook gelijk jouw contract opgezocht en zie hier ook aansluitkosten van €15,- vermeld. Zou je kunnen aangeven of jij iets anders hebt staan op jouw contract? Als dit zo is, zou je dan een kopie van het contract als screenshot toe kunnen voegen aan jouw bericht? Zorg er dan wel voor dat je privégegevens onleesbaar maakt in de kopie.

De korting van T-Mobile Samen wordt overigens niet direct toegekend, maar bij de eerstvolgende datum waarop je jouw nieuwe beltegoed ontvangt. In jouw geval heb je op 29 november een groep aangemaakt voor T-Mobile Samen en je ontvangt jouw nieuwe tegoed op de 27e van de maand. Jouw korting wordt dus vanaf 27 december toegekend op jouw factuur.

Je hebt jouw vraag over het opnemen ook in een los topic gesteld. Zou je er rekening mee willen houden dat je één bericht per vraag stelt? Anders is dit nogal verwarrend en lopen er vele zaken door elkaar heen. Jouw vraag zal in het topic worden opgepakt door een collega van T-Mobile Thuis.

Mocht je nog vragen over jouw factuur hebben, laat het ons weten!
Sorry. Het probleem met het opnemen is opgelost.
Ik heb niet goed gekeken. In mijn contract staan wel degelijk aansluitkosten vermeld.
Wij waren er van overtuigd, dat ons in de winkel verteld was, dat als we naast ons Thuis- en Tablet go een mobiel abonnement zouden afsluiten, we dan geen aansluitkosten hoefden te betalen. Dat hebben we dus verkeerd begrepen.

Sorry.

Fijne avond!
Reputatie 7
Badge +19
Ah, dat kan gebeuren, geeft niks!

Fijn dat het nu allemaal helder is. 😃 Voel je vooral welkom op het forum als je nog meer vragen hebt!

Reageer