Beantwoord

Aansluitkosten terwijl ik al klant was

• 1 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 423 Bekeken

Ik heb pasgeleden mijn telefoon abonnement verlengd. Daarbij heb ik het abonnement overgezet van de naam van mijn ouders naar mijn naam en daarbij ook het rekening nummer veranderd. Ik zie nu dat ik in mijn eerste factuur aansluit kosten moet betalen. Persoonlijk vind ik dat echt belachelijk en een ontzettend slechte service. Ik ben al ruim 8 jaar klant bij T-mobile en dan moet ik nog een keer extra 20 euro betalen. Niet echt een nette manier om met je vaste klanten om te gaan.
icon

Beste antwoord door Sam- 1 augustus 2017, 22:55

Hoi Merel,

Allereerst van harte welkom op het forum. Niet welkom bij T-Mobile want ondanks dat het abonnement niet op jouw naam stond ben je al heel lang klant en dit waarderen we natuurlijk!

Ik begrijp je reactie. Dit heeft te maken met het feit dat je als nieuwe klant gezien wordt. Wanneer je een nieuw contract afsluit wordt er niet gekeken naar of jij onder een andere naam eerder al gebruik maakte van een abonnement. Dit is allemaal geautomatiseerd. Ik heb je een privébeircht gestuurd met meer informatie. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi Merel,

Allereerst van harte welkom op het forum. Niet welkom bij T-Mobile want ondanks dat het abonnement niet op jouw naam stond ben je al heel lang klant en dit waarderen we natuurlijk!

Ik begrijp je reactie. Dit heeft te maken met het feit dat je als nieuwe klant gezien wordt. Wanneer je een nieuw contract afsluit wordt er niet gekeken naar of jij onder een andere naam eerder al gebruik maakte van een abonnement. Dit is allemaal geautomatiseerd. Ik heb je een privébeircht gestuurd met meer informatie. 🙂

Waarom moet ik als vaste klant aansluitkosten betalen bij een nieuwe telefoon en abonnement?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @keesdejager 

Je sluit een nieuwe abonnement af waarvoor je aansluitkosten moet betalen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @keesdejager 

Probeer je een abonnement te verlengen of een nieuw contract aan te gaan? Bij een verlenging zijn er geen aansluitkosten verbonden, maar bij een nieuw contract wel. Zorg er dus voor dat je voor de optie verlengen kiest. 

Kom je zo verder?

Reageer