in maart heb ik mijn abonnement verlengd. Bij het verlengen heb ik aangegeven dat het abonnement op mijn naam wilde zetten ipv op mijn ouders naam. Nu krijg ik vandaag mijn eerste factuur en staan er opeens 25 euro aansluitkosten. Ook lijkt het erop als of mijn t-mobile account bestaat uit twee accounts. Want ik kan bij mijn oude account kijken en bij mijn nieuwe. Echter geeft mijn oude account niet alles weer. Ik kan bijvoorbeeld niet meer inloggen in de t-mobile app. Daarnaast ben ik ook nog eens al mijn t-mobile extra punten kwijt. Ik ben toch heel wat aantal jaren klant bij t-mobile maar dit vind ik toch vrij spijtig.
Vriendelijke groet,
Jochem
Beste antwoord door Jaimy
Ga ik voor je rechtzetten. Nu meteen!

Ik heb de 25 euro aansluitkosten meteen voor je vergoed, dus die ga je als korting/coulance terugzien op jouw volgende factuur!
Om in te gaan op jouw T-Mobile Extra punten: ik snap dat je dat zuur vindt. Het klopt wel dat deze vervallen na contractsovername, dus daar kan ik niets aan veranderen. Zou je het leuk vinden om een Unlimited Data for a Day bundel van me te krijgen ter verzachting van de pijn? Ik weet dat het niet de punten terughaalt, maar misschien is het een leuk cadeautje.

Wat betreft jouw account zie ik wel maar één My T-Mobile account terug. Op welke manier zie jij er twee?
Ik hoor graag van je!