Beantwoord

Aansluitkosten terwijl ik al klant was

• 30 mei 2019
  • 9 reacties
  • 754 Bekeken

Hallo,
in maart heb ik mijn abonnement verlengd. Bij het verlengen heb ik aangegeven dat het abonnement op mijn naam wilde zetten ipv op mijn ouders naam. Nu krijg ik vandaag mijn eerste factuur en staan er opeens 25 euro aansluitkosten. Ook lijkt het erop als of mijn t-mobile account bestaat uit twee accounts. Want ik kan bij mijn oude account kijken en bij mijn nieuwe. Echter geeft mijn oude account niet alles weer. Ik kan bijvoorbeeld niet meer inloggen in de t-mobile app. Daarnaast ben ik ook nog eens al mijn t-mobile extra punten kwijt. Ik ben toch heel wat aantal jaren klant bij t-mobile maar dit vind ik toch vrij spijtig.
Vriendelijke groet,
Jochem
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 mei 2019, 16:14

Hoi Jochem,

Ga ik voor je rechtzetten. Nu meteen! 😄

Ik heb de 25 euro aansluitkosten meteen voor je vergoed, dus die ga je als korting/coulance terugzien op jouw volgende factuur!

Om in te gaan op jouw T-Mobile Extra punten: ik snap dat je dat zuur vindt. Het klopt wel dat deze vervallen na contractsovername, dus daar kan ik niets aan veranderen. Zou je het leuk vinden om een Unlimited Data for a Day bundel van me te krijgen ter verzachting van de pijn? Ik weet dat het niet de punten terughaalt, maar misschien is het een leuk cadeautje. ☺ Ik vergoed dan gewoon de kosten ervan en dan kun je zelf kiezen wanneer je de bundel toevoegd; bijvoorbeeld op een stranddag waarop je de hele dag muziek wilt streamen (ik noem maar iets). Laat het me weten of je dat wilt!

Wat betreft jouw account zie ik wel maar één My T-Mobile account terug. Op welke manier zie jij er twee?

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jochem,

Ga ik voor je rechtzetten. Nu meteen! 😄

Ik heb de 25 euro aansluitkosten meteen voor je vergoed, dus die ga je als korting/coulance terugzien op jouw volgende factuur!

Om in te gaan op jouw T-Mobile Extra punten: ik snap dat je dat zuur vindt. Het klopt wel dat deze vervallen na contractsovername, dus daar kan ik niets aan veranderen. Zou je het leuk vinden om een Unlimited Data for a Day bundel van me te krijgen ter verzachting van de pijn? Ik weet dat het niet de punten terughaalt, maar misschien is het een leuk cadeautje. ☺ Ik vergoed dan gewoon de kosten ervan en dan kun je zelf kiezen wanneer je de bundel toevoegd; bijvoorbeeld op een stranddag waarop je de hele dag muziek wilt streamen (ik noem maar iets). Laat het me weten of je dat wilt!

Wat betreft jouw account zie ik wel maar één My T-Mobile account terug. Op welke manier zie jij er twee?

Ik hoor graag van je!
Hey Jaimy,

Bedankt voor de reactie en het rechtzetten van de aansluitkosten.
Ik wist niet dat de punten kwamen te vervallen. Echter hoef ik daar verder niks voor terug. Het verbaasde me vooral dat ze weg waren zonder te weten waarom.

Wat betreft de twee accounts. Ik heb een nieuw account aangemaakt na het ingaan van mijn nieuwe abonnement. Echter kan ik op mijn oude account (gebruikersnaam: jochemtillie) nog bij mijn verbruikstatus. Ik kan daar niet alle bundels zien maar bijvoorbeeld wel mijn internet gebruik. Daarom heb ik het idee dat ze op de een of andere manier gekoppeld zijn.

Vriendelijke groet,
Jochem
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jochem,

Dat had inderdaad wat duidelijker tegen je gezegd kunnen worden! Excuses daarvoor! En heel graag gedaan wat betreft de aansluitkosten. ☺

Ik ben er nog even dieper ingedoken en zie inderdaad dat het oude account ook nog actief was, dus die heb ik meteen verwijderd voor je. Nu zou alles wel helemaal naar behoren moeten werken.

Laat je me weten of dat inderdaad het geval is?

Groetjes!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @iris5678

Goed dat je aan de bel trekt! Ik ben ook direct voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad aansluitkosten zijn verrekend. Ik heb deze vergoed en dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Hopelijk is hiermee alles naar wens en ik wens je nog veel plezier met je abonnement!

Hoi kan het kloppen dat de aansluitkosten die op mijn factuur van deze maand staan op die voor de volgende maand? Ze zouden worden verrekend maar bij het bedrag wat er bij mij is afgeschreven zitten ze er nog wel bij vandaar. 

Hey Jaimy,

Alles lijkt nu weer naar behoren te werken.
Dankjewel voor het regelen.

Vriendelijke groet,
Jochem
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan, fijn weekend! ☀
Ik ben sindskort van prepaid naar simonly bij jullie gegaan en een van de redenen daarvoor was dat dat gratis zou zijn voor bestaande klanten dus dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen maar nu zie ik dat op m'n eerste factuur wel aansluitkosten staan?
Reputatie 7
Badge +20

Hi @iris5678 

Het klopt inderdaad dat je de aansluitkosten nu wel hebt betaald, omdat je factuur al was opgemaakt. Maar bij je eerstvolgende factuur zul je zien dat de kosten zijn vergoed. Die factuur zal dan ook lager uitvallen dan normaal. Ik hoopdat het nu wat duidelijker is!

Reageer