Beantwoord

Aansluitkosten van PrePaid naar abonnement

  • 2 maart 2017
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Goedenmiddag,
Sinds iets meer dan een week heb ik een abonnement bij tmobile. Ik kwam van prepaid. Dit abonnement heb ik afgesloten in de tmobile winkel in Zutphen. Volgens de voorwaarden hoef ik dan geen aansluitkosten te betalen, echter zie ik op mijn eerste rekening dat die wel gefactureerd worden, hoe kan dat?

Mvg,
Zomaarqwerty
icon

Beste antwoord door Thalina 3 maart 2017, 09:40

Hoi Zomaarqwerty,



Wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij ons! 🙂 Maar uiteraard moeten de afspraken qua aansluitkosten nagekomen worden. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat er aansluitkosten op jouw factuur van 28/02 staan. Ik zie ook dat er bij de aanvraag van jouw abonnement een storing was in het systeem, waardoor deze aansluitkosten in jouw geval automatisch in rekening werden gebracht. Mijn collega van de T-Mobile Shop heeft zelf al de aansluitkosten vergoed op 27/02. Maar doordat de volgende dag jouw factuur werd verstuurd kon dit niet meer meegenomen worden op deze eerste factuur. Op jouw volgende factuur zullen de kosten verrekend worden. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over deze kosten, die zijn vergoed.



Vergeet je trouwens niet aan te melden voor onze leuke extra's voor onze klanten, zoals T-Mobile Extra en T-Mobile Samen! Op deze pagina vind je alle informatie en hoe je je kunt aanmelden. Geloof mij, dit wil je! :)



Hopelijk geeft bovenstaand antwoord meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Zomaarqwerty,

Wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij ons! 🙂 Maar uiteraard moeten de afspraken qua aansluitkosten nagekomen worden. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat er aansluitkosten op jouw factuur van 28/02 staan. Ik zie ook dat er bij de aanvraag van jouw abonnement een storing was in het systeem, waardoor deze aansluitkosten in jouw geval automatisch in rekening werden gebracht. Mijn collega van de T-Mobile Shop heeft zelf al de aansluitkosten vergoed op 27/02. Maar doordat de volgende dag jouw factuur werd verstuurd kon dit niet meer meegenomen worden op deze eerste factuur. Op jouw volgende factuur zullen de kosten verrekend worden. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over deze kosten, die zijn vergoed.

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor onze leuke extra's voor onze klanten, zoals T-Mobile Extra en T-Mobile Samen! Op deze pagina vind je alle informatie en hoe je je kunt aanmelden. Geloof mij, dit wil je! :)

Hopelijk geeft bovenstaand antwoord meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Hoi Thalina,
Bedankt voor je duidelijke uitleg!
Mijn ongerustheid is volledig weggenomen ;-)
Met vriendelijke groet,
Zomaarqwerty
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Zomaarqwerty,

Fijn om te horen! 🙂 Geen dank, ik help je graag!

Reageer